Haar verven?

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

Ik verf geregeld mijn haar zelf. Nu hoor ik dat je als zwangere niet elke haarverf meer mag gebruiken.
Ik wil liever niet naar de kapper want dat kost een kapitaal om het alleen even te verven!

Is er een type of merk wat nog wel mag?

hoi mim,

ik heb gelezen dat het niet te maken heeft met of het mag of niet(ik weet niet of het slecht is voor de baby),maar doordat je als zwangere zoveel hormonen in je lichaam heb dat als je dan je haar gaat verfen het een andere kleur kan uitslaan,zoals groen en oranje enzo.

gr.nathas

hoi

ik gebruik altijd de doe het zelf pakketjes en dat mag gewoon hoor.gr wendy 18,5wk zwanger

Ik dacht dat dat al helemaal achterhaald was. Ik heb nota bene gisteren mijn haar zelf geverfd. Oeps, hoop maar dat het geen kwaad kan.

Gr. Alexandra
9 weken, 3 dagen

Hahahaha groen of oranje! Sorry, ik ben visueel ingesteld! Da's toch onzin joh. Ik heb bij de kapper mijn haar laten verven en ik moet zeggen dat de kleur er nu minder mooi in zit als anders.

je kan gewoon je haar   verven, ik heb dat bij mijn vorige zwangerschap nadrukkelijk nagevraagd bij de gyn omdat ik ook de wildste verhalen hoorde. Ze moest erom lachen en zei nee hoor, dat kan echt geen kwaad. Dus dames, verven maar :)

ja heb het ook maar gelezen hoor!maar ja als het dus geen kwaad kan gewoon doen.Ik sta er ook niet bij stil verf me haar niet.

k ben kapster dus ik moet het weten?
Het is niet schadelijk voor je bady het haar verven.
Het kan wel minder glansen door de hormonen en als je permanent zet kan er minder krul is zitten.Maar je zit helemaal anders in je vel nu je zwanger bent.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en ik blijf gewoon mijn haar verven .Mijn baby hoeft nog niet mijn grijzen haren tezien hi hi       gr dumpie

Terug
Bovenaan