Haar verven?

Hoi,

Ik verf normaal gesproken mijn haar eens in de 2 maanden. En vraag me af of het kwaad kan om je haar te verven als je zwanger bent.

Verven jullie gewoon je haar of is het beter te wachten tot na de bevalling?

Groetjes
 
Eeeeigenlijk is het beter om te wachten.

Het maakt natuurlijk ook wel een verschil hoeveel peroxide in je verf zit. Als je licht verft zit er meer peroxide in verf, en is dus slechter voor jouw, je kindje en vooral je haren.

Donker verven is ook niet aan te raden natuurlijk.... maar isminder schadelijk dan blonde kleuren.

Als je echt met je uitgroei zit, kun je het wel verven... al is het beter van niet....

Ook de kleur kan door je hormonen in een keer anders uitvallen dan normaal...

Liefs en succes
 
Iedereen heeft een eigen mening met haar verven.
Sommige zwangere vrouwen doen t gewoon door.
En sommige gaan andere mogelijkheden zoeken.
Heb zelf een oogje genomen op haar kleuring zonder ammoniac.das altijd wel goed.
Het ruikt dan niet en men kan lekker dr haar verven.
Dr zijn genoeg goeie merken van haarverf die zonder ammoniac zijn.
Dus ik zou zeggen,ga eens een kijkje nemen.
Groetjes
 
Ik heb een paar maanden geleden mijn haar gewoon bij de kapsalon laten kleuren.

Heb het van te voren met mijn kapster besproken en tegenwoordig zit er geen ammoniak meer in.
Zij was zelf op dat moment ook zwanger en verfde ook gewoon der haar. Heb er meerdere kapsters over gesproken en ze zeiden allemaal dat het tegenwoordig gewoon kan.

Zou niet zo snel een thuiskleuring nemen, maar als ik het weer zou laten verven dan zou ik zo weer naar de kapsalon gaan.

liefs
 
Ik heb mijn haar vorige week gewoon laten verven, maar wel bij de kapper.
Met goedkope verf heb je kans dat de kleur iets anders uitvalt.
 
Heb tijdens mijn vorige zwangerschap mijn haar met thuisverf geverfd en doe het nu weer.
Bij de tuinen kan je "natuurlijkere"verf kopen (niet de henna!) kan gewoon hoor.
 
hallo,
ik ben zelf kapster en ik heb een eigen zaak. je kan gewoon je haar verven, geen enkel probleem. je moet alleen opletten als je wontjes op je hoofd hebt want dan gaat het wel je bloedbaan in, anders niet. ik als kapster mag gewoon tot het einde door werken dus voor mij kan de verf lucht ook geen kwaat. ik raad het wel aan om je haar in een salon te laten verven want die hebben meestal verf met weinig schadelijke stoffen. koop geen pakjes (nooit!) in de winkel dat is echt mega slecht spul met veel waterstof. dus succes ermee!
veel liefs susanne
 
hoi,
ik heb bij me vorige zwangerschappen ook gewoon gedaan maar wel bij de kapper.
morgen ga ik knippen en keer daarna net voor ik ben uitgerekend ga ik nog even knippen en verven.zij vertelde dat het gewoon mag.
gr marjan
 
Terug
Bovenaan