Haar verven.

Tamaraluijten

New member
Ik vraag me af of je nou wel of niet je haar mag verven?
Overal staat dat bruin niet erg is. Maar blond wel ondat het waterstofperoxide bevat en dat via je hoofdhuid in je bloed terecht kan komen.

Maar op de verpakking staat er niks over. Dan zou dat er toch op moeten staan?
Bij de kapsalons zeggen ze dat het geen kwaad kan.

Ik ben van mezelf heel licht blond tenminste normaal gesproken maar het is zo donker boven op.

Een vriendin van mij mocht het van verloskundig gewoon verven. Maar een collega van mij haar verloskundige zei weer beter van niet.

Wie kan mij het vertellen?
 
Hoii

Ik ben zelf tot voorkort kapster geweest. En het kan geen kwaad want de waterstofperoxide komt niet in je bloedbaan terrecht dus ook niet bij de kleine. Bij mij gaat de blondeer er maandag ook gewoon weer in hoor. Heb het tijdens mijn zwangerschap al een paar keer geverfd en de kleine maakt het prima!

 
Ik heb het toe allig afgelopen week net weer geverfd...ook blond...
Komt inderdaad niet in je bloedbaan terecht...
Sommigen hebben het ook wel over het inademen, maar dat valt ook reuze mee als je een goed product gebruikt...

Enne die van mij doet het ook goed:) heb het nu ongeveer 3x geverfd tijdens zwangerschap
 
Ja hoor kan gewoon! Haha dat heb ik ook als ik er niks aan doe heb ik n dikke uitgroei.. Want verf het echt witblond (as) en ben zelf harstikke rossig dus heeel warm.

Het is meer iets van vroeger dat het gezegd werd dat het niet kon. Vroeger was de verf dan ook veel chemischer. Vooral het ammoniak erin was toen heel sterk. Tegenwoordig moeten ze zich aan allerlei veiligheidsregeltjes houden.

Xx
 
Terug
Bovenaan