haar

een beetje rare vraag, maar hebben meer mensen last van meer haargroei??
Op mijn buik zit nu ook haar en mijn schaamhaar groeit ook harder lijkt wel. Ik vind het niet zo fraai..
anoniem
 
dat klopt, daar hebben veel zwangeren last van. Het schijnt zo te zijn dat als je een jongetje krijgt er vooral veel last van kunt hebben.. dus als je op een jongen hoopt is dat een schrale troost....
 
Hoi,

Volgens mij is dat een bakerpraatje dat als je meer haargroei hebt tijdens de zwangerschap dat je een jongetje krijgt!!Maar het klopt wel dat je meer haar krijgt maar dan overal en vooral buik (donshaartjes) en meer schaamhaar.Niet weghalen want dan komt het des te stoppeliger terug is mij verteld.Behalve je bikinilijn dan natuurlijk maar op je buik lekker laten zitten.In de zon ermee en ze worden vanzelf blonder!

Anne35 18 wkn.
 
Klopt inderdaad, en weet je wat het grappige is, ik weet niet of dat bij iedereen is, maar de haargroei op mijn benen is gewoon helemaal weg, haha. Dat is makkelijk zeg, ik heb al maanden mijn benen niet hoeven scheren terwijl ik anders echt elke week aan de slag moest. Groetjes Laura (38 weken).
 
Hoi,

Ik heb ook bijna geen haargroei op mijn benen sinds ik zwanger ben, inderdaad wel makkelijk!
Vooral nu ik 39 weken zwanger ben er dus niet meer zo goed overal bij kan!

Groetjes Monika
 
Hoi,

ik merk het ook, dat het allemaal wat sneller groeit... Voordeel voor mijn hoofdhaar (dat wilde ik al laten groeien) maar een nadeel elk weekend weer onder de douche. Ben blij dat ik er nu nog zelf bij kan, maar ik zie er tegenop als ik een week of wat verder ben....

gr
 
Jaaah! Erg He?
Ik heb haar op de binnenkant van mijn dijen, dat heb ik echt nog nooit gehad! En ik ben iemand die "kaal" door het leven gaat, maar er is gewoon niet tegen aan te scheren, ik kan het de avond na een scheerbeurt alweer vlechten.. Maar over bakerpraatjes, ik heb een zoon en bij hem had ik dit niet hoor! En dan moet het nog bikini weer worden..

gegroet!
 
Terug
Bovenaan