haar

hoi meiden ik ben 16 weken zwanger en mijn haar wil echt niet meer lekker zitten
nou moet ik vanmiddag naar de kapper en ik weet echt niet wat ik wil
bij de kapper hebben ze vaak al wat verouderede boeken dus weet iemand een leuke site ofzo
groetjes
 
Hoi Anoniem,

Je kunt bij de kiosken en Ako's enzo ook tijdschriften kopen over haarmode. Kun je er lekker in bladeren en zo wat moderne ideetjes opdoen. Zo doe ik het altijd.
Ik ken het gevoel dat je haar nergens naar zit, dat je dan perse naar de kapper moet om er toch nog een beetje voor je gevoel er normaal uit te zien.
Nouja, gewoon lekker gaan, misschien komt deze tip te laat maar dan kun je het voor de volgende keer misschien gebruiken!
Sukses ermee!

Groetjes,
Lara
 
dan moet je naar een fatsoenlijke en moderene kapsalon gaan. ik weet niet waar jij heen gaat. maar bij mijn kapper hebben ze altijd heel toffe en nieuwe boeken. kies een kinky kapsalon ofzo.
groetjes
 
Ga zeker naar een kapper van deze tijd. Ik ben 37 weken zwanger en als al je kleren niet meer staan kun je in ieder geval nog iets aan je haar doen... Ik ben van de week naar de kapper gegaan en ik werd er helemaal vrolijk en blij van, dus vooral jezelf goed verzorgen!!
Veel plezier bij een goeie kapper.
 
Ik ben ook net terug van de kapper en heb voor een lekkere knalkleur gekozen (roze-rood). Voel je je meteen een stik fitter en vrolijker. Dan maakt je model ook niet echt uit. Gewoon wat kneden en spuiten en klaar is kees.
 
Terug
Bovenaan