Haarclipjes en slofjes/schoenen ...

Ik wil mijn dochtertje graag van die leuke haar clipjes in doen maar die dingen blijven of niet zitten of ze wil niet dat ik aan haar haar zit!! Ik vind ze ook lastig in doen want ik moet best druk uitoefenen zodat het clipje klikt ... of ben ik nu zo onhandig!

Iemand een haar clipjes tip?

Mijn dochtertje lijkt ook hele smalle voetjes te hebben, ze heeft maat 19 (13 mnd) ... veel loopschoentjes zijn erg grof, breed en veel te ruim. Nu heeft ze een paar slofjes met een ritsje en slofsokjes, het enigste wat past.

Heeft iemand nog een paar leuke sloffen, schoen ideetjes voor deze smalle voetjes?

Ik lees het graag ... Groetjes Esther
 
Hoi Esther

Ik heb ook een dochtertje die niet gek is op gefruts in der haar.. maar ook ik wil graag speldjes in doen( ook omdat ze soms zeggen dat ik een lief zzontje heb) nou ja ik vind haar toch duidelijk een meisje ook als ze geen speldjes heeft maar goed..
Ik heb echt van die kleine babyspeldjes van de drogist ( kruitvat ) die zijn stevig en je hoeft ze niet hard te klikken ) ik doe het speldje dan in het haar en doe er een beetje babygel op van switsal.. dan blijft het vaak wel zitten.. een andere tip heb ik niet..

En wat de schoentjes tetreft is moeilijk.. wij hadden toen ze die maat had zootjes en nu heeft ze mt 22 en ook slofsokjes en schoentjes van oa elefant.. die zijn soepel en niet zo breed .. ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Heb jij toevallig ervaring met de combi sleeper?

Groetjes
 
Weet je wat handig is als ze geen knipjes in wil?
Van die hele kleine paarde-elastiekjes,ideaal voor dun haar en die zijn wat stroever zodat ze ze er zelf niet uit kunnen trekken. Leuk zo'n palmboompje midden op het hoofd.

Je hebt van die schoentjes die helemaal van leer zijn maar dan zonder harde bodem,ideaal voor de eerste stapje,roosjes.eu moet je maar eens kijken.erg leuk!

groetjes ilse mv Finn
 
Bobux heeft ook hele fijne leren slofjes. Hierbij zit het elastiek voorin op de wreef en dat scheelt enorm!
De keren dat ze uit zijn gegaan in ruim een jaar zijn op 1 hand te tellen!
Elastiekjes en clipjes kan ik je niet mee helpen; mijn zoontje gebruikt ze nooit ;D

groetjes Sas
 
Hoi, mijn dochter heeft ook smalle voeten. Ze gaven mij als tip om inlegzooltjes te gebruiken. Dan wordt de schoen wat strakker en inderdaad, dat helpt bij haar. Goede schoenwinkel en laten opmeten hoor. Niet zelf gaan passen in de scapino ofzo, dat komt later wel. Die eerste schoentjes zijn zóóóo belangrijk...
 
Voor goede schoenen voor je kindje als ze kan lopen kan je het beste naar een kinderschoenenwinkel gaan. Of een gewone schoenenwinkel waar ze goed opmeten en ook kijken naar de breedte van de voet.
 
Bedankt voor jullie reacties/tips. Fijn te lezen ...

Nee, ik heb geen ervaring met een combisleeper kyrabella ... helaas

Ik zal eens kijken bij het kruidvat voor clipjes, was daar nog niet geweest ...

~ BEDANKT MAMA'S ~
 
Terug
Bovenaan