Haardingen met klitteband

Hoi allemaal,

ik heb al verschillende keren over die dingen gehoord, maar ik kan ze niet vinden . Kunnen jullie me helpen, want speldjes is huilen vanwege de klik en als ze dan uitzakken is het opnieuw drama!

Dank jullie wel, Ilona

hoi ilona
ik heb geen idee over welke dingen je het hebt,maar waarom maak je geen staartje(s) met kleine softelastiekjes.die worden met pakken van wel 20 stuks of meer verkocht bij euroland,wibra,zeeman misschien...

Ha Ilona,

Ik snap welke je bedoelt: ik heb er ook een stelletje voor Lisa!

Ik heb ze zelf gekocht bij Trekpleister, ook DA heeft ze (vooral met Nijntje, geloof ik). Gewoon bij de haaraccessoires, van Zenner en zo.

Die kleine elastiekjes heb ik ook, alleen krijg ik die amper 'geknoopt', zullen we maar zeggen.

Groetjes, Esther.
mv Joanne, Remco en Jesse en Lisa (120107)

Hai Ilona,

Waar ik ze wel eens gekocht heb voor mijn 1e dochter is de DA drogist. Hele leuke verschillende kleurtjes, rood, blauw en uiteraard roze!! Van Nijntje. Echt heel schattig, maar vond ze niet echt heel goed blijven zitten.....

Misschien had ze toen al te veel haar..... dat ik het te laat heb aangeschaft. Maar ik zou het zeker proberen, het is de moeite waard! En het staat zoooooooo lief!

Succes,
groetjes  Sandra
(mv Isabelle en Madeleine)

Tsjonge jonge, ik ben jaloers! Mijn meisje heeft echt nog niet genoeg haar voor zoiets! Haha, zit net te denken, hebben ze geen klipjes die je op de hoofdhuid kan plakken? ;)
Nee hoor ze is niet kaal, maar elastiekjes hebben we de komende maanden denk ik niet nodig...
Kan je een foto plaatsen met die dingetjes in straks? Ik ben wel beniewd!
Groetjes Sarah

hoi hoi

ik heb ze bij mij op de dappermarkt gekocht
die had hele setjes met haarbandjes erbij
zijn wel leuk
met strikjes en bloemetjes en met klitterband

alleen jayla heeft echt geen haar op haar hoofd dus zal nog wel effe duren vooradt ik ze ink kan doen
soms doe ik wel effe een haarbandje in maar   eigelijk is het geen gezicht

dan word het al snel een bandana of een leuk zomer hoedje

groetjes mariella mama van kaya en jayla

Terug
Bovenaan