Haarkleur baby

Hallo allemaal,

Mijn prachtige dochter van 2 weken heeft vanaf de geboorte een oranje gloed in haar haar. Nou lijkt dit met de dag te verschillen. De ene dag weet ik zeker dat het rood is en de andere dag is het zo blond als wat. In zowel mijn als de familie van mijn vriend komt er niemand voor met rood haar ( ook geen voorouders of Achter neven/nichtjes). Dus nou ben ik ontzettend benieuwd wat ik kan verwachten. Zal ze deze mooie kleur behouden of trekt het nog weg?
Ik zelf ben met pikzwart haar geboren en werd als peuter spierwit. Mijn vriend heeft in zijn jonge jaren ook altijd spierwit haar gehad. Nu zijn we beiden donker blond. Ik ben benieuwd wat jullie mening hierover is ?

Ik ben half Spaans en mijn ex is Turks’ allebei hebben we heel donker haar en donkere ogen. Onze jongste zoon is blond geboren met blauwe ogen’ nu heeft hij donkerbruin haar. Gelukkig zijn die blauwe ogen gebleven hoeveel generaties die ogen overgeslagen hebben weet ik niet’ maar ik vind het prachtig.                                   .

Bij geboorte heel donkerbruin, nu donker blond (veranderde met name in mnd 3) gaan nu de 4e maand in ben benieuwd. Haar ogen zijn nu 3 kleur donker grijze rand blauwe iris met bruine vlekjes ben erg benieuwd hihi

Terug
Bovenaan