Haarkleur?

<p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Hoi! Ik ben ontzettend benieuwd naar de haarkleur van mijn kindje. Mijn kindje is met donkerbruin haar een donkere wenkbrauwen geboren. Ze is nu 6 weken en de haartjes bovenop vallen uit maar er lijkt blond/rossige terug te komen. Aan de zijkanten heeft ze nog wel donkerbruin haar maar daar zit een rode gloed overheen. Haar wenkbrauwen zijn ook bruin/blond/rood. Ben benieuwd! :)</p>

Hoi, 
Haarkleur kan nog alle kanten op gaan. Hier een 2 jarige die is geboren met bijna zwart haar. Dat is nooit uitgevallen, maar werd toen rossig en krullerig. Nu heeft ie stijl en blond haar. Geen krul meer te bekennen (helaas).  Donkerblond met een soort lichte highlights ? Zijn papa heeft zwarte krullen, maar had als kind lichtblond stijl haar. We houden er rekening mee dat z'n haar dus weer kan veranderen. 

Mijn kindje had zwart stijl haar bij de geboorte en heeft nu donkerbruine krullen. Het werd dus ook lichter en vanaf een maand of 8, 9 ontstonden de krullen. 

Had mijn 1e zoon ook.

Nu heeft hij beetje peper en zout haarkleur en in de zomer superblond.

Ben benieuwd wat nr 2 krijgt. Die is geboren met blond haar..

Terug
Bovenaan