haarkleuren

wat een leuk forum nooit gelezen maar erg herkenbaar.
ik heb een vraag ik ben gisteren naar de kapper geweest om mijn haar te kleuren maar de verf wilde niet goed pakken en is ook wat vaal uitgevallen ik moet een deze dagen ongesteld worden de kapper bertelde dat dit kon betekenen dat ik zwanger zou kunnen zijn heeft ieman hier ervaring mee ik kom al jaren bij dezelfde kapper hij gebruikt ook altijd dezelfde verf. wie oh wie weet hier een antwoord op.

alvast bedankt
 
Ik heb mijn haar gekleurd toen ik net zwanger was, maar ik heb geen verschil gemerkt!

Doe een test, dat is het enige wat zekerheid kan bieden!

Succes en groetjes,
Linda
 
ik verf al jaren mijn haar, maar heb dit nog nooit meegemaakt. Ik zal dus echt ook wel eens mijn haar geverfd hebben toen ik ongesteld was. Ik zou toch even teruggaan hoor

gr sandra
 
het zal eerder te maken hebben met een ongesteldheid dan met een zwangerschap, bij ongesteldheid paket allen wat minder, maar alleen als je echt ongesteld bent! en de eerstee 3 maandne van een zwangerschap mag je niet permanenten( valt veel minder) maar in mijn ervaring als kapster heb ik nog nooit meegemaakt dat het minder iotviel, ik zou teruggaan en hem het over laten doen.
 
Ik ben afgelopen vrijdag bij de kapper geweest (ben 21 weken zwanger) en heb gevraagd of ik mijn haar kan kleuren tijdens de zwangerschap. Geen probleem, dit zijn fabeltjes dat het niet kan of zelfs slecht is voor je kindje. Het kan zijn dat het ietsje minder goed pakt, maar dit hoeft absoluut niet.
 
Terug
Bovenaan