Haarlak

Wie van jullie gebruikt er allemaal haarlak? Ik spuit elke dag wel haarlak en adem dus elke dag wel wat in. Zou dit eigenlijk kwaad kunnen als je zwanger bent? Groet, Josje
 
Volgens mij kan het geen kwaad. Anders zou het wel op de verpakking moeten staan. Je kan altijd het zekere voor het onzekere nemen en in een goed geventileerde ruimte spuiten.
 
Ik gebruik ook haarlak,ook bij de eerste en de tweede zwangerschap.Nooit gehoord dat het kwaad kan! Zou anders ook wel gemeld worden want bijna iedereen gebruikt het toch? En wie weet...plakt je kindje straks extra goed in elkaar...hihi...
Zou me er geen zorgen over mAken hoor!
 
ik denk ook dat er wel aangegeven zou zijn als het kwaadkan, mar idd wel in en goed geventileerde ruimte, staat er ook op, en anders idd ( komt mischien raar over maar wel een goede oplossing) even je adem inhouden.
 
Ik denk dat het geen kwaad kan hoor. Maak je maar niet druk. Ventileer de ruimte waar je het product gebruikt. Als je buiten komt adem je ook allerlei (uitlaat)gassen in, afkomstig van vliegtuigen, auto's, fabrieken enz. Dat is ook niet gezond. Maar je kunt je toch moeilijk 9 maanden opsluiten om dit te voorkomen, toch??
Niet te druk maken hoor, de stress is ook niet bevorderlijk voor je zwangerschap!!!!
 
Terug
Bovenaan