haarprobleem

Hoi,
Dit is geen vraag over voeding, maar aangezien de meeste moeders hier wel es kijken, vraag ik het hier maar;

Ik heb een heel raar haarprobleem. Het is zo vet als de ne... Ik kan het wel 3 x achter elkaar wassen en de volgende dag weer, en het blijft voelen alsof ik er net een hele kwak vet in gesmeerd heb, echt overdreven. Ik heb dit tijdens de zwangerschap wel een beetje gehad, maar niet zo erg als nu. Het ziet er niet uit! Wie herkent dit probleem, en belangrijker: gaat het weer over?

Help!
Marissa
 
Hoi Marissa,

Ik heb dit ook gehad! Bovenop mijn hoofd zat een ronde vette plek! Ik heb het nog aan de kapster laten zien en volgens haar kwam het nog van de hormonen. Het is nu weer weg, maar ik heb al eerder last gehad hoor. Ik gebruikte dan shampoo van Glisskur, vette haarwortels, droge punten. Ik gebruikte het dan een weekje en dan was ik er weer vanaf. Ik moet zeggen dat ik het nu al een maand of 4 niet meer gehad heb.
Succes verder!

Groetjes Nadia
 
Wat ik heb is volgens mij erger. Ik verlies niet normaal meer veel haar. Af en toe ben ik bang dat ik kaal word. Help Ik ben pas 19!!! Blijk baar zijn het ook hormonen. En het is precies drie maandjes na m'n bevalling gebeurd. echt vervelend.
 
Terug
Bovenaan