haartjes en taartjes

ik ben echt iemand die t heerlijk vind o de hatjes van karlijn leuk te doen : vlechtejes staartjes opsteken noem maar op
mar madam laa nooit iets zitten

hebben jullie dat probleem ook en hoe pakken jullie t aan?
los hangen is niet pettig voor karlijn omda ze al behoorlijk lange arenb heeft en haar pony dus teeds in d'r ogen zit en afknippen wil ik niet hahahaha

alle tips en ervaringen zjn welkom hahaha

groetjes maurilla e de mesje

whahahaha ik was wel heel erg nieuwschierig naar deze topic.
had echt zoiets van:
wat heeft haar en taart met elkaar te maken whahahaha.

ff je toetsenbord grondig schoonmaken :p
(op zn kop houden, schudden, en goed stoffen)

ja moeilji khoor, als ze het niet laat zitten.
ik werk altijd met vlechtelastiekjes.
van die dunne plastice dingen.
die kan ze moeilijk uittrekken, (zeg niet dat t niet kan ,want alles kan hahha)
invlechten ofzo kan hier nog niet. kan met moeite 2 staartjes maken hahaha.
maar kan niet wachten tot de dag aangebroken is, dat ik ook kan vlechten ect. (daar ben ik uiteindelijk kapster voor hahaha)
verder moet ze leren om er vanaf te blijven.
makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het.
maar als je een staart heb gemaakt, en je ziet dat ze hem eruit wilt trekken, zeg je dat dat niet mag.
op den duur zal ze het heus wel snappen.
maar goed, tot die tijd ben je wel ff politie agentje.

mijn nichtje had ook altijd een staartje in.
als je dan riep: ooh wat heb je een mooi staartje, dan trok ze hem uit whahahah (tot ergenis van mn tante :p)

dus gewoon even doorbijten en leren dat ze er niet aan mag zitten.
laat ze klipjes wel in? anders kan je t haar uit t gezicht halen dmv klipjes.

succes!

liefs, do

Hoi,

Ik heb alleen drie jongens, dus hoef geen staartjes te maken, maar wat ik vaak doe bij nichtjes en vriendinnetjes is een haarbandje of zo'n plastic geval(weet ff niet hoe het heet) in de haren.. heb ik hier altijd liggen en werkt goed!
Misschien kun je de pony wat korter knippen zodat het iig niet voor de ogen hangt als ze het staartje uittrekt.

Gr MJ

Emma is nu 4 jaar en nu pas laat ze een staartje zitten. Ik heb het wel eerder geprobeerd, maar dan trok ze het weer uit. En dan liet ik het gewoon uit.
Het haar van Emma groeide pas laat en ik heb het aan de voorkant nooit laten knippen. Ik kamde het naar opzij en er dan een speldje in, voor zolang ze het liet zitten.
Bij Renske doe ik het nu ook zo.

jaaaa hoe herkenbaar. Hier ook zo'n tante die haar staartjes niet altijd in laat.
In het begin vond ze er niks aan, ik maakt boven van die mooie staartjes en voordat we beneden waten had ze de elastiekjes weer in haar handen. RRRRRR.
Ik heb gewoon volgehouden. Steeds weer opnieuw een staart maken en ja hoor het werkt. Ze laat tegenwoordig haar staartjes steeds langer in. Alleen als ze moe begint te worden dan moeten die dingen eruit. Een speldje laat ze wel gewoon zitten dus die heeft ze ook vaak genoeg in.
Blijven volhouden dus.

Groetjes Anne

haha, hier hebben wij een jongetje, dus tranen om staartjes zal je hier niet zien, hihi
Wel ist een ongelooflijke boefje, als je stekeltjes heb gemaatk met gel, veegt ie zo met een grijns zn haren plat... en gaat vervolgens roepen mama mama en wijst ie naar zn haartjes... kan je er effe doorheen woelen en gaat meneer er echt voor zitten hihi.
Heerlijk ventje!

Succes met de vlechtjes, staartjes, knotjes etc.

Liefs Marina

Hoi,

Myrthe trok in begin ook alles uit. Telkens als ze dat deed, riep ik nee en deed er weer staartjes in.
Nu blijft ze er vanaf.
Alleen als ze moe is, niet lekker of zich verveeld (lees in de kinderwagen)
dan worden die krengen er nog uit getrokken.
Vlechtjes mag ook en vandaag heb ik voor het eerst haar haar ingevlochten!
Ik doe haar haartjes altijd als ze ontbijt (doen we voor de tv, het enige eetmoment voor tv)
dan is ze afgeleidt hahahaha.
Succes ermee.

Liefs Irene

Terug
Bovenaan