haartjes geknipt

A

Anoniem

Guest
Ik wil jullie even laten weten dat mijn dochters haartjes prachtig geknipt zijn! Voor de eerste keer. Ze zat heel goed stil en het staat zo lief!
Ik ben er helemaal blij mee.

Groetjes Babybelle

Hoi Babybelle,

Ik ben benieuwd! Kun je een leuke foto plaatsen?

groetjes Maris

Wat een verandering is dat dan he!
Birgit is al een paar keer naar de kapper geweest, met een paar maanden al, maar wat wil je met zo'n bos!
Wat knap dat ze ook stil zat! Dat kan birgit niet, die wil alles pakken en zien dus blijft ze maar draaien. Ik laat haar haar incl pony nu groeien dus ga voorlopig niet meer.. Al twijfel ik of die baby krul onderaan eraf moet..

doeii

Hi Babybelle,

Wat ontzettend leuk. De eerste geknipte lokjes. Hier vindt papa de lange pony zo stoer dus voorlopig hier geen kapper ben ik bang

groetjes Linda

Jij bent een verstandige meid. Gewoon gelijk naar de kapper gaan ipv zelf klussen

Nou Daniëlle is nog steeds niet bij de kapper geweest hoor, zou blij zijn als het eens gaat groeien! Dan zeggen de mensen misschien niet meer:
aaaahhh wat een lief jongetje! (terwijl ze helemaal in t roze zit)

Groetjes van Sonja

quote: sonja1973 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-11-2008 08:38:00'));

Nou Daniëlle is nog steeds niet bij de kapper geweest hoor, zou blij zijn als het eens gaat groeien! Dan zeggen de mensen misschien niet meer:
aaaahhh wat een lief jongetje! (terwijl ze helemaal in t roze zit)

Groetjes van Sonja

Sommige mensen zijn gewoon dom!!! Eline was ook helemaal in het roze, ze was toen denk ik 3 mnd oud. Vroeg een vrouw ook, is het een jongen of een meisje... Ik zeg, nou, ze is helemaal in het roze, dus een meisje. Zegt die mevrouw:Tja, tegenwoordig kan maar alles, dus je weet het gewoon niet. Hallo, als baby zijnde gaan ze nog niet naar de gay parade....

Terug
Bovenaan