haartjes op de buik 2

Hoi hoi,

Ik heb veel meer haargroei op mijn buik...!!!
Maar goed als het niet met een jongetje/geslacht te maken zou hebben, wie kan mij dan uitleggen waar die haargroei vandaan komt???
Ik hoop dat er iemand is die dit kan uitleggen, of me kan zeggen waar ik zulke info kan vinden?

Alvast bedankt, liefs M.
 
hallo,

die haartjes op je buik zijn hormonen. Ik heb een streep haartjes van me vagina tot me navel, maar die haartjes trekken nu langzaam weg en nu komt er een bruine streep voor in de plaats... volgens de vk is dat heel normaal.
 
hoi.
ook hebben die haartjes te maken dat je een veel betere doorbloeding hebt als normaal. je pompt extra bloed door je lichaam. ook je huid is dus beter doorbloed. en doordat alles beter doorbloed wordt, groeit alles veel harder en sneller. mijn nagels groeien bv ook heel snel. je huid en haarvaatjes enz. worden zeg maar meer en beter gevoed.
ik hoop dat het een beetje duidelijk is. maar met het geslacht van je kleine heeft het idd niks te maken.
liefs van sandy
 
Hoihoi

Ik zou zo gauw ook niet weten waar het vandaan zou moeten komen, maar mijn buik, het baby-gedeelte, zit ook ineens vol met kleine haartjes. Had ik eerst ook niet. Zal wel door de hormonen komen. Ik zou me er maar niet druk om maken en ik denk zelf dat ze na de geboorte wel weer verdwijnen.
Zo niet, dan ga ik wel harsen, hihi...

Groetjes Miriam
 
Hoi meiden!

Ik kreeg ook in 1 keer haartjes op mijn buik. Ik had het eraf geschoren, maar binnen een mum van tijd zaten ze er weer. Het is goed dat ik het weet dat het door de hormonen komt. Hormonen... vreemd iets eigenlijk!

Sandra B
 
er zijn veel vrouwen die hier last van hebben maar sandra nooit meer afscheren want ze komen 10x zo snel terug heb ik ook gedaan voelde me naar mijn mening niet vrouwelijk met die haren op mijn buik.ik weet nu dat het hormonen zijn en na verloop van tijd gaan ze vanzelf weg
 
Terug
Bovenaan