Haartjes op oren

Hallo

Ons zoontje van momenteel 3 dagen oud heeft donkere haartjes op zijn oortjes en voorhoofd. Heeft iemand een idee of deze nog verdwijnen?

Ikzelf heb tamelijk veel lichaamshaar, misschien heeft dat er iets mee te maken?


Groetjes
 
Dat had mijn dochter ook, dat verdwijnt vanzelf.
Ze had ze zelfs nog een beetje op haar schouders.

Volgens mij hebben baby's in de baarmoeder op meer plaatsen haar. Het meeste verdwijnt al voor de geboorte, maar de laatste restjes verdwijnen daarna.

En nog gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!
 
hahah, nee dat is heel normaal hoor. Dat verdwijnt vanzelf. Bij mn dochter zat haar haargrens ook ongeveer bij haar wenkbrauwen hihihi, maar het is vanzelf goedgekomen!
 
Bij onze jongens ook hetzelfde. Bij hun was het zelfs zo erg dat ze allebei de bijnaam hadden : dolfje het weerwolfje. Maar gelukkig komt alles goed. Onze jongste is nu 10 maanden oud en heeft alleen nog wat haartjes en dons op zijn rug tussen zijn schouderbladen.

Groetjes,

Miriam
 
Hallo,

Onze dochter heeft ze ook nog en is inmiddels 10 weken en zelfs onder op de rug nog heel erg. Word nu wel minder op de oortjes had ze het ook. Maar is ze nu kwijt.

Geniet van je mannetje!!

Groetjes moi28
 
Mijn dochtertje is 4 maanden oud en heeft haren op haar voorhoofdje en oren maar ook op haar bovenlip
Heeft iemand ook een baby die gewoon een snorretje hebt op zijn bovenlip 
 
 
Terug
Bovenaan