haartjes

Dag dames,
ff een stomme vraag misschien maar ik heb gehoord dat de haartjes van een baby uitvallen. Klopt dat?En als dat zo is worden ze dan helemaal kaal of krijg je dan een mix van baby dons met "gewoon" haar.
De haartjes van Tessa groeien net zo hard...!
Ik durfde deze vraag niet aan t cb te stellen. Die zullen ook wel niet denken heb je weer zo'n blondje... Maar jullie zie ik niet dus dan maar hier...
Groetjes Carla

Mijn oudste had vrij lang haar toen ze werd geboren. Toen ze ong. 9 mnd was, had ze toch wel veel kale plekken op haar hoofd door uitval.
Ik heb het toen zelf een beetje bij geknipt, want dat was zo'n raar gezicht!
Gelukkig groeide het heel snel weer bij allemaal.
Sil

Laura d'r haar is helemaal niet uitgevallen! Ze had net zo'n bos als ik bij mijn geboorte, maar bij mij viel het helemaal uit en met 3 maanden was ik helemaal kaal! Ik was tot ik 13 maanden was zo kaal als een biljartbal! Bij Laura is er alleen op het achterhoofd een kale plek ontstaan door wrijving op haar achterhoofd. Zo kan het dus ook bij moeder en dochter heel erg verschillen!

Groetjes Ilona

Christian is geboren met een prachtige bos donker haar en dat begon na een paar weken flink uit te vallen. Overal vond ik die haartjes! Maar al snel begonnen zijn blonde haartjes er doorheen te groeien, dus kaal is hij nooit geweest (behalve de bekende plek op het achterhoofd). Op een gegeven moment had hij een koppie met blond kort haar en midden op het hoofd een pluk donker lang haar! Zag er echt raar uit, als een of andere aziatische monnik of zo! Die heb ik maar kort geknipt...
En nu heeft hij mooi blonde haartjes, waarvan de bos elke dag een beetje dikker wordt.

Zijn mama schijnt precies hetzelfde te hebben gehad...

Groetjes Karin
Mama van Christian (19 weken)

Hai Carla

Vind je het ook zo erg dat de haartjes uitvallen? ik wel hoor. Bij mijn zoontje vind ik ze op het moment ook overal. Hij lijkt nu ook grotendeels kaal, maar er zitten wel blonde haartjes onder het donkere. Ook heeft hij nog een behoorlijke piek pluk bovenop zijn hoofdje staan. Het lijkt net een patertje hihihi.
Mijn dochter is echt nooit kaal geweest. die is geboren met een enorme bos donker haar en toen dat uitviel zat er al een hele laag blond onder. Dat hebben we eigenlijk gelijk laten groeien ( alleen puntjes af en toe laten knippen) ze is nu bijna 9 en nu wordt er iets vaker iets meer afgeknipt omdat ze (zoals ze dat zelf zegt ) niet haar billen er mee af wil kunnen vegen. Het is echt uitzonderlijk lang en heel mooi gezond ook.

dus het komt echt wel goed weet ik uit ervaring maar het is ook zo zonde die eerste babyhaartjes zijn ook zo lekker zacht.

'groetjes irene

Terug
Bovenaan