haaruitval en testen?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik ben ergens wel een beetje zeker van een zwangerschap, maar ik ben ook al zo vaak voor de gek gehouden. Op één of andere manier is er ook onrust over wel/niet testen omdat dat voor mij niet duidelijk is.

Ik heb nu al 3 dagen dat ik meer haaruitval heb dan anders. Hoort dit bij zwangerschapskwalen?

Gisterne was een NOD van 36 dagen. 30 april is de NOD van 42 dagen.

a.s. vrijdag is het 14 dagen na ei... zou ik morgen al kunnen testen of is dat echt te vroeg??
anders wordt het pas 6 mei! op vakantie ga ik namelijk echt niet testen. test blijft ook vast niet goed/betrouwbaar met 900 km in een auto...

voor het eerst dat ik nu écht het gevoel heb dat ik graag wil testen.
andere keren was ik al 7 dagen overtijd, terwijl mijn cyclus al 36 dagen minimaal duurt. dan was na het testen ook eigenlijk meestal dezelfde dag dat ongi doorbrak. dus ergsn ben ik ook wel bang dat als ik morgen zou testen het dan doorbreekt. :$

Heyhey!

Ik heb echt geen flauw idee of je haaruitval hebt als je net zwanger bent. Weet wel dat je op den duur juist een vollere haarbos krijgt als je zwanger bent. Teminste... van horen zeggen...

Als je graag wilt testen, kun je best morgen al testen, hoor! Een dag voor je nod moet je ook al betrouwbaar kunnen testen.

Mijn duimen draaien....

Liefs Daisy

Lieve Heleen,

Haaruitval een zwangerschaps kwaal? Weet ik echt niet, ik heb er iig geen last van! Meid, ik zou zeggen: gooi er gewoon morgen een test tegenaan! Voor je eigen gemoedsrust......ik hou je in de gaten :) Het zou geweldig zijn zo voor jullie vakantie! Overigens kan je op vakantie wel een test doen en hem weer 'betrouwbaar' mee naar huis nemen, moet je een beetje haarlak overheen sprayen of een beetje blanke nagellak eroverheen, blijft ie voor heeeeeeel lang zichtbaar. :) :)

Liefs Lynn.

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord dat haaruitval bij een zwangerscha hoort, wel een vollere haarbos tijdens de zwangerschap....

Maar meid, waarom zou je morgen niet testen? Een dag voor je nod is prima hoor! Ik had er allang een test tegenaan gegooid-:)))

Laat je het weten wat je doet?? Ik duim voor je!!!

Ik herrinner me dat ik bij de eerste ook haaruitval had,..niet erg veel, maar vond dat toen die tijd ook een zwangerschapskwaaltje,...heb het nog in 1 van mijn dagboeken geschreven volgends mij,...zal het es gaan opzoeken.Ik had ook allang getest!!!ga voor je Duimen!
Liefs nance

hallo lieve dames,

bedankt voor de reacties.

Nu net 2 uur gezwommen en nog 2 cliënten geholpen. Hopelijk niet te veel beweging. ;)

Test...
kan het geen kwaad dat hij andes uitslaat dan ivm lh?
test mee naar frankrijk lijkt mij geen goed idee. mag neit boven de 50 graden komen. als je auto net in de zon staat of in een tas in je tent, dan wordt het wel snel die temperatuur. dus daarom lijkt mij dat hij dan niet meer betrouwbaar is.

mijn man heeft nu nachtdienst en heb nog niets van hem gehoord of ik kan testen... en hoe laat hij thuis is. want ik kan echt niet eerst douchen e.d. voordat ik ga testen... dat duurt mij veel te lang, qua ophouden van de urine.

probeer het testen echt wel uit te stellen en eigenlijk vind ik 6 mei wel erg lang, hoewel mijn man daar eigenlijk wel van is om dan pas te testen. Want ik ben nu nog niet over de 42 dagen (langste cyclus) heen. Maar goed... ik wacht het nog even af hoe zijn reactie is.

Ik ga nu eerst maar even slapen.

Welterusten! Tot morgen in gezondheid.

Ik ben nu bijna 21 weken zwanger. Ik had ook last van heel veel haaruitval de eerste weken. Dat is nu wel weer minder geworden. Ik heb dit echt als zwangerschapsverschijnsel gezien

Terug
Bovenaan