haaruitval, ik word er gek van

Zucht, ik heb zo'n heimwee naar mijn mooie volle bos haar van tijdens mijn zwangerschap. Ik heb halflang blond haar dus ook bij mij zie je alles op zwarte kleding, dan nog maar niet te spreken over mijn haarborstel en het doucheputje!

zucht...erg he!
ik ben ook blond, en draag het liefst zwart....al die haren zie je nu zitten.
En in onze badkamer liggen donker grijze tegels... je raad het al!

Als we maar niet kaal worden .

Hier nog een,.. maar heb het pas 3 weken.
Véél haar wat ik verlies!!! alleen al als ik mijn hand door het haar haal.

Zullen we een "kale vrouwen club" oprichten?

haha..

Esmé mv kay

hoi hoi,

Ik heb het nog niet, Marten is nu 9 weken oud. Bij Thijmen begon het toen hij 3 maanden was en wat baalde ik daarvan zeg. Nu zal dat echt hetzelfde zijn ben ik bang en ga ik mijn volle bos haar verliezen......en dan te bedneken dat ik van mezelf slap en futloos haar heb en tijdens mijn zwnagerschappen lekker dik en stevig haar ahd wat ook echt leuk zat..........boeh!!!!!

Groetjes, Misja, mama van Thijmen (bijna 3) en Marten (9 weken)

Hoi,

Helaas kan ik jullie allemaal de hand schudden. Sinds een week of  twee heb ook ik er last van. En dan bedoel ik ook echt last. Overal blonde haren op mijn zwarte kleding, met name ook mijn winterjas. Siebe wordt a.s. zaterdag al 18 weken. Ik hoop dat het snel stopt, want ik merk echt dat mijn haar dunner wordt. Vooral aan mijn borstel viel het me afgelopen week op. Echt niet normaal hoor.

Wat kon je er ook al weer voor nemen? Vitamine B-complex???? Weet iemand dat??? Ik neem al wel iedere avond Gravitamon, maar blijkbaar is dat niet voldoende.

Groetjes Fonske.

Hoi Meiden
Ik heb gister gewoon m'n dreads er maar even ingegooid. M'n haar viel ook al wat uit en ik ben het aan het laten groeien en zit nu precies op een rot lengte.
Heb ik toch weer even minimaal drie weken dat ik me niet druk hoef te maken over m'n haar.

Groetjes Pauline

PS Kaal of dun  zul   je niet worden, want in je zwangerschap heb eveel haren vast gehouden die normaal gesproken uit zouden vallen.

Oh, vreselijk!! Al die haren!!! Ik vind ze overal weer terug. Bij mij begon het ook toen Daphne 3 mnd was en nu nog steeds. Bah bah bah..... gelukkig komt het wel weer goed, maar het is zo vreselijk vervelend.

Groetjes
Sandra (mv Daphne 20 wk)

Terug
Bovenaan