Haaruitval na bevalling

<p>Hi, </p><p>Wanneer verloren jullie je mooie dikke bos haren na de zwangerschap? Ben 3 maanden geleden bevallen en heb sinds een week dat ik weer af en toe wat haren tegen kom. Helaas! Ik was er zo ontzettend blij mee. Maar ben bang dat het nu snel weer uitdunt. En geloof niet dat er iets tegen te doen is helaas. </p><p>Dus was benieuwd naar jullie ervaringen ... </p>

Juppp bij mij begon het ook naar zn maand of 3 en nu anderhalve  maand verder en nog steeds flinke uitval. 
Je kan er inderdaad weinig tegen doen. Gezond eten en vitamines slikken en zo min mogelijk  je haren wassen eigenlijk wat normaal voor je haar ook gezond  is dus?

Hoi, bij mij begon het haaruitval ongeveer na 3 maanden, je zag echt kale plekken bij me haargrens. Ik vond het zo erg! Het heeft zeker 6 maanden geduurd toen stopte het. Ik verloor echt plukken met haar, dacht ik word kaal! Gelukkig begon het daarna weer terug te groeien. Nu 1,5 jaar later is het helemaal teruggegroeid, wel nog korter dan de rest van me haar. 

Bij mij begon het haaruitval de dag na de bevalling al en ben nu 18 weken verder en helaas nog steeds. Heb gelukkig van mezelf veel en dik haar, maar merk wel dat ik al aardig wat kwijt ben. 
Ik eet gezond, neem extra vitaminen en kam m'n haar maar 1x per dag. Misschien was het wel erger geweest als ik dit niet deed, dus blijf gewoon maar zo doorgaan. 

Ik heb ook verschrikkelijk veel last gehad van haaruitval en ik had al niet enorm veel. Bossen verloor ik. Durfte ook bijna niet meer te kammen. Begon na 3,5 maand zo'n beetje. Het stopte toen ze 5 maanden oud was. Nu heb ik echt plukjes haar van 2 cm bij mijn haargrens. Maar je ziet in elk geval mijn hoofdhuid niet meer gelukkig.

Jep. 3 maanden in de magische grens. Een dikke tegenvaller dat ik tijdens mijn zwangerschap nieteens een vollere bos heb gekregen, dus ben van "weinig" naar " nòg minder" gegaan. Ik zit ook nog steeds te wachten op die mooie, gave huid en zwangerschapsglow na 9 maanden pukkels, vet en futloos haar en doffe huid.
Lang leven de hormonen!

Terug
Bovenaan