Haaruitval na bevalling

<p>Hallo,</p><p>Maakt het verschil of je zwanger bent van een jongen of meisje qua haaruitval na de bevalling? Bij mijn zoontje had ik opeens een super volle bos haar en helaas na de bevalling ontzettend veel haaruitval. </p><p>Ik ben nu zwanger van een meisje maar mijn haar lijkt juist dunner te worden. Als ik dezelfde haaruitval ga krijgen dan blijft er niks meer over...!</p><p> </p>

Ik ben in januari bevallen van een meisje en mijn haar valt echt met plukken uit. Ik heb nog een heel zielig staartje over ?

Mijn dochter is nu 6 maanden, ik verloor minder haren in m'n zwangerschap en na de bevalling was mn haarverlies weer zoals voor m'n zwangerschap. Ik ben dus geen bossen haar verloren maar merkte wel verschil in het doucheputje zegmaar?

Mijn kapper vertelde dat haaruitval na de zwangerschap heel normaal is. Door de hormonen houden je haren langer vast en na de bevalling verlies je die jaren die je normaal eerder zou verliezen, het lijkt dus meer maar dat is dus niet zo.

Ik verloor ook veel haar na de bevalling maar het is niet zo dat er niks van overbleef. Ik zou me er niet te druk om maken, je word vast niet kaal?

Terug
Bovenaan