Haaruitval na de bevalling

Hoi, wie had er ook last van haaruitval na de bevalling?En wanneer stopte het? Bij mij is het ongeveer 3 maanden na de bevalling begonnen en het is nu al 2 maanden bezig. Ik verlies plukken met haar, je ziet ook al bij mn haarlijn dat het dunner word je ziet mn hoofdhuid. Ben bang dat ik kaal word!

Ik had het ook heel erg. Het begon ook na 3 maanden en heeft 4 maanden geduurd. Daarna groeide het langzaamaan weer terug... eerst een lelijk Kuifje... nu een jaar na de bevalling is het weer redelijk normaal... 

Ik heb dat nu ook heel erg!
Als een poos, denk dat het 4/5 maand na de bevalling begon en tis nu 6 maand geleden.
Echt plukken haar na het douchen, en tijdens het borstelen ook weer hele plukken. En iedere dag weer! Hoop dat het snel stopt want heb al heel dun haar van mezelf.. :(

man oh man wat had ik hier een last van!! Ik heb lang donker haar en als het zo erg uitviel kon je er wel een pruik van maken! ik kreeg hele inhammen. Nu is het wel weer terug gegroeid alleen heb ik overal korte plukken, super irritant! Ik ben inmiddels weer zwanger en ik kijk er erg tegenop om dat weer mee te maken. Het was op een gegeven moment zo erg dat ik er echt om moest huilen..
maar denk maar zo.. het groeit allemaal weer aan.

Terug
Bovenaan