Haaruitval na zwangerschap

Hi! Hebben jullie tips wat helpt tegen haaruitval? Ik heb dit sinds dat ik bevallen ben enorm. Trek het met bosjes dr uit. Mijn moeder en zus hadden dit ook altijd. Ik hoop dat iemand hier de gouden tip heeft ?

Diamond Hair Set

vermindert haaruitval, stimuleert het haargroeiproces, geeft een healthboost, glans en veel volume!

Ik ben zelf heel tevreden!

https://www.diamond-hair.eu/nl/diamond-hair.html

Verminder haaruitval, herstel en boost je haar in korte tijd dankzij de speciale formule van Diamond Hair!

De remedie tegen problemen zoals haaruitval, verbranding en breuk, langzame haargroei, beschadigd haar veroorzaakt door verven of andere externe factoren.

De Diamond Hair Care Oil, die is gemaakt van 25 verschillende kruidenessenties en 100% natuurlijk is, helpt je om je haar gezonder te laten groeien, terwijl je je haar verzorgt en een gezondheids- en volumeboost geeft!

In combinatie met de shampoo die ozon bevat, beïnvloedt en pompt het zuurstof naar je haarzakjes.
Je zult merken dat je haar binnen 30 dagen gezonder, glanzender en volumineuzer wordt!
Kan gebruikt worden tijdens de zwangerschap en borstvoeding.

Hoe te gebruiken?

1. masseer een ampul van 100% natuurlijke olie op je haar wortels. Herhaal dit proces 2 tot 3 minuten.
2. laat de olie gedurende minimaal 3 uur inwerken en maximaal 12 uur. (Hoe langer hoe beter)
3. Na het inwerken de haar uitspoelen met de Shampoo (blauwe ampul)
4. Herhaal dit proces eenmaal in 2 dagen om het best mogelijke resultaat te bereiken.

De set bevat 30 ampullen : 15 x serum en 15 x shampoo
Dient om de dag gebruikt te worden dus bevat een kuur van een maand.

Ingredienten olieserum (gele tube):

Zoete amandelolie, wonderolie, olijfolie, sesamolie, hazelnootolie, walnootolie, zwarte zaadolie, sint-janskruidolie, granaatappelzaadolie, lijnzaadolie, avocado-olie, tarwe-extractolie, calendulabloemolie, kokosolie , Arganolie, jojoba-olie, babassu-olie, baobabolie, sinaasappelschilolie, citroenschilolie, pepermuntolie, rozemarijnolie, theeboombladolie, lavendelolie, brandnetelolie

Shampoo (blauwe tube):
Natural oil of which: 5% ozone ointment, water,
sodium Laureth sulfate,
Cocamidopropyl betaine,
clove leaf extract,
panthenol,
hydrolyzed keratin,
benzyl alcohol,
methylchloroisothiazolinone,
argania spinosa kernel oil,
apricot seed oil, coconut oil,
tocopheryl acetate,