Haaruitval tijdens zwangerschap

Hoi meiden,

mijn naam is nancy en ik ben 27 jaar en ben momenteel ruim 15 weken zwanger.

alles verloopt echt prima en ik heb eigenlijk niets te klagen, nergens last van gehad niet misselijk geweest niks.

het enige waar ik last van heb is haar uitval!!! Als ik mn haar kam, of was, of mn hand door mn haar haal dan word ik echt angstig en verdrietig want dan heb ik telkens plukjes haar.

Ik heb (nu nog) geen kale plekken of iets, maar ik had al geen dikke bos haar en als dit zo doorgaat dan blijft er niks over! Mn haar is juist mooi lang en ik verf het ook niet..

Zijn er meer die hier last van hebben, en is er iets wat ik hiertegen kan doen? Want ik vind het echt heel rot :(

Vitamine b12!

Omg ik ben nu 3 maand trotse mama van een piep klein meisje maar jee dat haar uit van bij mij is ook vreselijk,

het gaat dus daar werkelijk om handen vol met haar elke dag, maar ben met 2 weken geleden begonnen om vitamines B12 te slikken en dat maakt dag en nacht verschil, maar je bent zwanger dus zou wel eerst even de HA raat plegen of je VK, ik weer namelijk niet op je dat tijdens de zwangerschap ook mag slikken

Terug
Bovenaan