Haaruitval, vreselijk!

A

Anoniem

Guest
Wie heeft er ook nog haaruitval? Ik word er gek van. Straks word ik kaal man...
Hele bossen komen er uit en ik ben toch al zo gevoelig op mijn haar. Had altijd al best veel haaruitval en in de zwangerschap nul komma nul. Maar nu...
Help, is er wat aan te doen?

hier precies hetzelfde! en het ergste is dat het nu weer begint te groeien!
ik heb allemaal korte plukjes op mn voorhoofd en dat wil geen kant op!!!
lijkt nergens op.
als je geen bv geeft is er een middeltje te krijgen bij de drogist (ben de naam even kwijt) en anders is vitamine B een oplossing (volgens de apotheek)
sterkte!

Hier ook hetzelfde verhaal. Ik zie er niet uit, maar ik weet van de vorige keer dat het echt over gaat.

Mijn haar valt ook vreselijk uit de laatste weken, echt niet grappig, ben vorige week al eens naar de kapper geweest, om er weer iets van te laten maken...hahaha.
groetjes Jacky

Haha, heb idd ook net de schaar in mijn haar laten zetten. Kortere coupe met meer lagen, voel me weer een stuk zekerder. Het lijkt ook wel alsof de uitval weer wat is gestopt.

Komt allemaal wel weer goed,

Nina

Ik zit juist te wachten tot het uitvalt! Wordt niet goed van die struik andijvie die op mn hoofd groeit! Haha, zou het dan werkelijk zo zijn dat geen enkele vrouw tevreden is met haar haar?

Marian

Dat zal ik maar niet te hard zeggen. Haaruitval is echt geen pretje hoor. Als je op je hoofdhuid kijkt. Geef mij dan maar een struik andijvie ...

Haaruitval is idd vreselijk.
elke keer als ik het gewassen heb of uitgeborsteld kijk ik in de spiegel of er nog wel een haar op mijn hoofd zit. 't Is echt zoveel wat er uit komt.
Het duurt nu ook al zolang. Ben echt bang als het nog lang gaat duren dat ik strak niks meer overhoud.
Ik zou idd ook liever een struik andijvie op mijn hoofd hebben.
Maar ja het is denk ik wel zo dat de meeste vrouwen niet tevreden zijn over hun haar.

Groetjes Marianne

Terug
Bovenaan