Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Mijn kleine meisje is nu 5 maanden oud en het lijkt het of het haaruitval bij mij zelf alleen maar erger aan het worden is.... Hele plukken verlies ik.</p><p> </p><p>Wie heeft hier ook last van gehad, en wanneer word het beter? </p>
Ja heb ik ook heel erg gehad. Begon ook pas na een aantal maanden. Als ik dan met mijn hand door mijn haar ging tijdens het douchen trok ik er een hele pluk uit.
Ik heb er ook pas sinds een paar weken last van! Onze kleine is nu ongeveer 4 maanden... Heel irritant, want je hoopt toch een beetje dat het meevalt als het na je bevalling niet gelijk gebeurt. Is wel normaal hoor, helaas, het kan heel wat maanden duren voordat je lichaam weer helemaal de oude is.
Vaak is het 9 maanden op 9 maanden af.
Bij mij stopte het toen mijn zoontje ongeveer 9 maanden oud was. Nu helaas bij tweede zwangerschap haaruitval ipv dat het allemaal blijft zitten... scheelt dat mijn haar heel dik is.
Goede vitamines slikken helpt trouwens ook!
Pff heel erg last van gehad.
Bij mij werd het rond 8 maanden minder.
Zelf de kapper kon zien dat ik erg veel haar ben verloren. Kreeg allemaal nieuwe haren.
Hier hetzelfde. Onze meid is nu 4.5 maand en sinds een maand veel haaruitval, hele plukken als ik met mijn hand door mijn haar ga laat staan tijdens het wassen en het borstelen.