Haaruitval?

<p>Hoi!</p><p>Baby is nu drie weken oud. Als ik over haar hoofdje aai komen er hele plukken haar mee, is dat normaal, zo vroeg al? Ik weet dat ze haar haar gaat verliezen, maar zo veel tegelijk? <br />ik hoor graag jullie ervaringen..</p>

Die van ons (nu bijna 8 weken) verloor ook bijna al z'n haar. Heb het niet uit zien vallen want het was heel licht en kort maar ineens was hij kaal zo rond de 3 weken.

Ja bij ons gebeurde dit rond 6 weken. Hij heeft nog een tijdje een soort monnikenkapsel gehad met alleen haar rondom ?. Maar na een week of 3 was hij helemaal kaal ook. Had het niet helemaal verwacht want hij is geboren met een gigantische hoeveelheid en een kuif aan donkerbruin haar. Kreeg wel vrij snel weer wat (heel ander, licht blond) haar terug, maar bleef wel lang heel weinig. Rond 7-8 maanden werd het duidelijk steeds meer en nu met 14 maanden heeft hij een heel kapsel met blonde krullen ?.
Maar lang verhaal kort.. kan dus ?.

[quote quote=10363778]Haha monnikenkapsel.. in dat geval hebben wij ook een monnikje ?[/quote]
Haha, lief! Liever als schattige kleine baby dan als volwassene denk ik zo ;).

Terug
Bovenaan