Haaruitval

Ben bang dat het uitzitten is. Ik had het vanaf 3-4 maanden heel erg, nu 3 maanden later is het gestopt. Trok hele plukken uit. Gelukkig geen kale plekken.
 
Nee, het is helaas iets hormonaals. Kun je met geen trucje of middeltje tegen gaan. Maar het is niet blijvend. Tijdens je zwangerschap hou je haren langer vast. Haren die dus in de kraamperiode alsnog uitvallen. Maar daarna start weer een nieuwe cyclus waardoor er weer een nieuwe haar groeit. Een soort opstopping in de normale gang van zaken dus, die zich nu weer rechtzet. 
Na een paar maandjes heb je zo'n mooi randje nieuwe plukjes langs je haargrens. Bij mij nu 1,5 jaar later valt het weer zoals voorheen. 
 
Nee helaas niks aan te doen. Mijn zoontje is 7mnd nu en ik heb het mooie randje waar Lewis het over heeft hahah ?
 
Ik werd er gek van zoveel haar ik verloor en kreeg ook inhammen. Van alles geprobeerd maar het enige wat “hielp” was uitgroeispray spuiten op de kale inhammen ? zo voelde ik me iig niet zo kaal. En gelukkig stopt het ook echt weer, ik was er na zo’n 5 maanden vanaf. Nu van die babyhaartjes die doorkomen.
 
Terug
Bovenaan