Haaruitval??

Dag allemaal, ik heb misschien een rare vraag, maar we hebben een zoon van 5 maanden die geboren werd met een redelijk bos met haar, maar sinds vandaag zie ik dat hij last heeft van haaruitval en er ontstaan toch wel wat 'kale plekken'. Is dit normaal en/of wie herkent dit ? We waren zo blij met die mooie bos met haren (zijn nog blij) en komt dit weer terug en zo ja hoe lang kan dat gaan duren.
Alvast bedankt.
 
NEE HOOR KAN GEEN KWAAD, HIJ IS GEWOON ZIJN NESTHAARTJES AAN HET VERLIEZEN( ZO NOEMEN WIJ DAT)mijn dochter had ook veel haar en wordt nu steeds dikker de kale plekken gaan ook vanzelf weg, mijn dochter had het precies waar ze altijd slaapte( achterhoofd) dit is nu helemaal bedekt met haar.
 
De ene baby houdt de haardos die hij/zij mee krijgt bij de geboorte en een andere baby verliest alles en kan ook een ander soort haar terug krijgen dan wat het net na de geboorte was. Ook houdt de baby een lange tijd een kale plek op het achter hoofd. Is ook geen reden tot paniek. Het is gewoon de natuur die zijn werk doet.
 
Hoi,

Hier ook, onze kinderen kregen met een maand of 3 'haaruitval', zo jammer, dat mooie bossie zomaar weg. Ze kregen zo'n lelijk opakoppie, knalkaal op het hoofd en haar rondom het hoofd. Zonde, maar het groeit langzaam maar zeker weer aan. Het ene kind kreeg wel een kale plek achter op het hoofd van het liggen, de andere (zeker wat beweeglijker?) had dat weer helemaal niet. Maar het komt goed.
 
Terug
Bovenaan