haaruitval

Onze Christian is geboren met een mooie bos haar, donker dat nu steeds lichter blond wordt. Maar het begint nu uit te vallen! Na zijn badje zag ik vandaag overal die kleine, fijne haartjes! Dat hoort erbij, toch? Hopelijk wordt hij niet helemaal kaal...
Ik ben erg benieuwd wat voor "definitief" haar ervoor in de plaats komt. Ik ben zelf geboren met pikzwart haar, dat donkerrood werd in een paar weken voordat het uitviel, daarna was ik hoogblond... En blond ben ik gebleven...

Hebben jullie ook deze haaruitval meegemaakt?

Groetjes,
Karin, mama van Christian (17-02-2007)

Hoi Karin,

Evi haar haartjes vallen ook uit, ik zie het met name in haar bedje. Ze heeft een beetje een kale plek op haar achterhoofd (zal wel weer goed komen hoop ik). Bij de geboorte was ze donker, ze wordt nu blond en er zit nu al slag in haar haar. Ben erg benieuwd of ze krullen krijgt.

groetjes Sonja mama van Evi (6-1)

Seth zijn haren vallen ook uit. Inderdaad ook een mooie kale plek op de achterkant van het draaien met het hoofdje en verder lijkt het net een man van 60 met een rand haar onderlangs en kaal bovenop. Maar ik zie bij zijn kruintje ook alweer nieuwe haren groeien. Ik ben ook erg benieuwd welke kleur zijn haren zullen worden. Ik denk een beetje rossig.

Hoi,

Esthers haren vallen (nog?) niet uit. Alleen haar donsje op haar armpjes, rug en oortjes verdwijnt, maar op haar hoofd blijft alles zitten. Wel groeit er bovenop inderdaad veel minder dan aan de onderkant. Ze was heel donker, maar wordt steeds lichter. Ze heeft nu mijn haarkleur donkerblond/bruin en rossig in het zonlicht. Ben benieuwd of dat zo blijft of dat ze net zo blond word als haar papa!

Eveline

Ik ben er bang voor dat bij Floor de haartjes ook wel weer uit gaan vallen, net als bij haar broer (die is trouwens best lang kaal geweest, maar heeft nu een prachtige bos krullen).
Ze heeft namelijk blonde wenkbrauwen en wimpertjes en zwarte haartjes. Ik denk dat ze ook eerst kaal wordt en daarna blond. We zullen wel zien.
groetjes van Ruth

Terug
Bovenaan