haaruitval

Hallo !!!!

Ik heb sinds een 2 weekjes extreem veel last van haaruitval. Als ik mn haren gewassen heb en dan kam moet ik mijn kam zeker 3x zuiver maken. Ikheb zelfs al kale plekjes!!! Vind het echt erg!!! Ben naar huisarts geweest en krijg nu medicatie... Het is nog altijd van de hormonen tijdens zwangerschap!!!! (= al 3 maand geleden!! ) Heeft iemand hier nog last van?? maar voor de rest met mn lieve beebje is alles goed!!! Hij groeit als kool. We zijn sinds gister gestart met groentepapje. Wat een knoei partij is het... hihi

Groetjes carol en Rhune

Hoi Carol,
je bent niet de enige hoor! Ik verlies het ook bij bosjes. Ik had het ook na de geboorte van mijn oudste en na een tijdje houdt het gewoon weer op en groeit alles weer aan hoor!
Ik ben vanmiddag bij de kapper geweest, ik heb wel even gevraagd of ze het deze keer niet uit wilde dunnen, ik heb nogal een dikke bos maar die wordt nu dus vanzelf al dun genoeg, haha!
Je zou ook nog vitamine B kunnen slikken, deze tip heb ik twee jaar geleden gekregen, maar de haaruitval hoort er gewoon een beetje bij. Tijdens de zwangerschap valt je haar bijna niet uit, en dat raak je er nu nog eens extra bij kwijt.
Jammer he?
Groetjes van Ruth

Ik heb er nu ook erg veel last van. Hele plukken haal ik eruit. Helaas heb ik dit in mijn zwangerschap ook gehad, dus is er al niet veel meer van over. En met haar tot halverwege de rug vind ik het overal :-S
In de zwangerschap heb ik vitamine B complex geslikt en nu weer.

Terug
Bovenaan