Haaruitval!!

Hoi allemaal!
Genieten jullie ook zo van jullie kleintje? Ik vind het heerlijk, weer zo'n kleine baby!!! (het is onze 3e) Net als bij de andere begonnen mijn haren na zo'n 3 maanden uit te vallen En ja hoor :( nu dus weer. Baal daar zo van!!! Hoe is dat bij jullie en wat doen jullie eraan om het een beetje te beperken?
Groetjes Anne.

Hoi,
Ben blij te horen dat ik niet de enige ben! Ook mijn haar is sinds 2 weken aan het uitvallen, en niet zo'n beetje ook! De kleine is nu 14 weken. Heb ook geen idee wat ik er tegen kan doen. Ik vroeg me ook af   hoe lang zoiets gaat duren, ben bang dat ik kaal wordt haha!!!

Hoi

ZOOO herkenbaar, met bossen tegelijk valt het uit om gek van te worden.Ik dacht dat ik die periode al gehad moest hebben maar nee inderdaad sinds een week of 3 heb ik erge haaruitval en mijn zoontje is alweer 4 maanden.Is niks aan te doen denk ik!??

Liefs Daphne

Hoi. De meeste houden haren vast tijdens de zwangerschap,daardoor voelen je haren voller aan en valt het over het algemeen beter. Na ongeveer 3 maanden valt  het haar uit dat je vast hebt gehouden daardoor lijk het of je veel haar verliest (is ook zo) maar nu krijg je je normale bos haren weer terug. Het komt wel eens voor dat het plaatselijk uitvalt maar over het algemeen gaat het over het gehele hoofd. Helaas is er weinig aan te doen. Anders hoor ik het ook graag!
Groetjes Mikkie.

Heb normaal gesproken al een dikke bos haar, nu nog dikker sinds de zwangerschap. Van mij mag er juist wel wat haren uit... Volgens mijn kapster kon het ook dat er helemaal geen haren gaan uitvallen en als dat wel gebeurd dan kan dat ook tot 9 maanden (ontzwangeren) na de zwangerschap.

Groetjes!

Bedankt voor jullie reacties!
Nog niet zo lang geleden zag ik wel een advertentie staan in de 'Ouders van nu'. Dat waren volgens mij bepaalde vitamines die goed waren voor je haar, maar ik weet niet meer hoe ze heten. Hebben jullie een idee?
Groetjes Anne.

Ook voor mij helaas errug herkenbaar! Anne is  van 10 oktober en bij mij is het een aantal weken geleden begonnen. Niet normaal meer hé! Gelukkig heb ik dik haar en veel dus valt het niet heel erg op, maar wanneer zou het stoppen?
Ik eet gezond maar ben nu toch ook aan de extra vitamines gegaan!? Weet niet of het helpt maarja....

Groetjes Gerda

Terug
Bovenaan