haaruitval

A

Anoniem

Guest
hallo!

ongeveer 3 of 4 maanden na de bevalling heb ik een maandje last gehad van ontzettende haaruitval. Niks bijzonders, dat weet ik, hoort erbij, is gewoon het haar dat ik tijdens mijn zwangerschap had vastgehouden. Nu ben ik sinds een week of 2 gestopt met de borstvoeding en wéér heb ik vreselijke haaruitval. Ik schrik me telkens rot als ik mijn haren geborsteld heb!! Geen idee of het met het stoppen van borstvoeding te maken heeft. Herkent iemand dit?

groetjes
Mie

Hallo,

Helaas hoort dit erbij en je hoeft er niet van te schrikken,vervelend is het wel.mijn kindje is n 6maanden en ook mijn borstel zit vol met haren na het kammen,volgens mijn kapster kan dit wel tot n jaar duren.

Geen zorgen je hebt nog vast haar genoeg,duurt t je echt te lang hebben ze in de meeste kapsalons kuurtjes voor je haar waardoor t minder kan uitvallen.

succes meid!

groetjes ramona

Ikzelf heb er gelukkig geen last van gehad (heb nooit borstvoeding gegeven, weet niet of het daar mee te maken heeft???) maar heb het inderdaad wel vaker gelezen dat het veel voorkomt maar ook vanzelf weer overgaat!

komt goed dus!

goed om te horen, ik schrok er echt van dat het weer terug kwam. Ben weer gerustgesteld.

groetjes Mie

Hoi,

Na wat desastreus verlopen verfbeurten had ik ook nogal last van haaruitval en de kapper raadde mij aan om biergist tabletten te nemen, ivm  met vitamine b. Volgens mij kan je bij de drogist ook gewoon van die kuurtjes kopen zodat het wat sneller terug komt.

Groetjes, KT

Hoi,

Ik geef ook geen borstvoeding en ik heb al haaruitval (extreem) sinds B'Elanna 6 maanden was. ( nu dus 2,5 maand)
Van mijn volle haardos is echt weinig van over, maar ik hoorde dat dat ook bij ppd voorkomt (extreme uitval dan)

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan