HAARUITVAL

Hoi dames

een vraagje wie herkent dit ? krijg steeds meer haaruitval ! had het de hele tijd wel een beetje maar   vandaag vindt ik het wel heel erg  maakt me ook een beetje angstig heb in sep. eem miskraam gehad en de dag ervoor lag toen mijn hele kussen vol met haar!
Gister nog naar zh geweest en toen werdt er nog heel druk gezwaaid zou dus nu graag gewoon even willen genieten  

groetjes

ik zie dat nog niemand gereageerd heeft en ik weet uit ervaring dat je heel graag antwoorden/suggesties etc wilt lezen.
ik kan alleen maar zeggen dat ik het tijdens mijn zwangerschappen ook wel heb gehad,ligt er ook aan natuurlijk of je lang of kort haar hebt. lang haar zie je eerder...
ik had het met name na de bevallingen, zo erg zelfs dat ik kale plekken had.
mijn kapster adviseerde toen een vitamine te slikken maar ik weet niet meer welke..
misschien even vragen aan je kapster en verloskundige (of je dat ook mag tijdens je zwangerschap!)
in ieder geval niet te veel zorgen maken (ik weet het,makkelijker gezegd..) , stress is zeker niet goed!
groetjes helma

mm ik heb het niet gehad tijdens mijn vorige zwangerschap maar wel toen ik gestopt was met borstvoeding en t ontzwangeren echt erieus begon

schrok me dood want had toen heel lang haar :(

ik weet dat worteltjes goed zijn voor je haar en nagels maar of dat voorkomt dat t uitvalt weet ik niet

sterkte ermee ne probeer te genieten ;)

Hoi Rije,

Je bent vast bang  voor een herhaling zo te lezen....of heb ik het mis?   Het zijn vast je hormonen die dat veroorzaken hoor. Het zal wel schrikken zijn omdat je dat toen ook had en dat brengt natuurlijk die herinneringen naar boven. Maar het zal heus geen voorteken zijn hoor. Jij reageert waarschijnlijk gewoon zo op die hormonen.

De ene krijgt een volle haardos en de andere verliest veel haar tijdens de zwangerschap. Ik heb geen van beide, bij mij zit het gewoon echt S**T vanaf dag 1 dus dat is ook niks Geniet van je zwangerschap enne...misschien weet de vk raad of de kapper?
Groetjes Petra

dat klopt helemaal Petra!!
Het verschild ook per persoon hoe je reageerd op de hormonen!

Maar als je er echt onzeker van wordt zou ik gewoon je vk bellen! Die kan je vast geruststellen.

succes meid!!

Hoi   hoi

dank voor jullie reactie was inderdaad bang voor herhaling. Heb jullie advies ter harte genomen en heb vanmiddag het zh gebeld. Het is niets om me zorgen over te maken ( ze hebben het nagevraagd aan de arts ) en er was nog een collega die het hoorde toen ze de arts belde en die zei dat ze het zelfde had gehad.
Ben nu een heel stuk geruster,al heb ik liever een volle bos natuurlijk want als het bekende na de bevalling uitvallen ook er nog bij komt  .

groetjes

Terug
Bovenaan