haaruitval?!

Hoi,
Ik heb gelezen dat je na je zwangerschap last kan hebben van haaruitval.
Volgens mij heb ik dat een beetje. Hoe lang duurt zoiets?? (ik ben 3mnd geleden bevallen)
Tijdens het douchen zit ik steeds haren van tussen mn vingers te pakken. Mn haar is nu ook weer sneller vettiger dan tijdens mijn zwangerschap. pfff zwanger zijn was toch wel fijn eigenlijk!
Ooh en dat buikje wil ook maar niet minderen! Heb echt nog een flubberbuikje.

zo ff genoeg geklaagd!
groetjes
 
Hoi Inge,

Mijn haar valt ook heel erg uit. Onze zon is nu bijna 7 maanden en ik heb er sinds 2 maanden last van. Volgens mijn kapster kan dit nog wel ff duren, ongeveer een jaar tot na de bevalling. Wat bij mij erg goed helpt zijn vitamine E tabletten en veel water drinken. Tegen dat buikje kan je niet zo veel doen behalen afwachten. Bij mij gaat het nu langzaam minderen, wel zwem ik 2 keer in de week. Ik ga 1 keer baantjes trekken en 1 keer babyzwemmen.

Groetjes,

Miriam
 
hoi,

Ik hasd ook last van vreselijke haaruitval, zo erg dat ik vooraan echt flinkre inhammen had die echt kaal waren. Gelukkig is het nu weer teruggegroeid en is mijn haar gezonder dan ooit. dus nog ff geduld, bij mij was het met een maand of wel over. kon ik mijn petjes en haarbanden weer aan de wilgen hangen.

groetjes lou
 
Bij mij duurt het al een jaar ofzo. Je kunt last van haaruitval houden zolang je borstvoeding geeft en dan daarna ook nog een maand ofzo dacht ik. Mijn dochtertje is nu 16 maanden en mijn haar valt nog steeds uit. Heb nog steeds genoeg haar trouwens :).
 
Bij mij is het ook een periode verschrikkelijk geweest. Van zo'n 3 maanden na de bevalling tot zo'n 6 maanden na de bevalling. Nu gaat het gelukkig weer wat beter.
 
tja dat buikje, ik ben nu zwaarder dan op het einde van mijn zwangerschap. Ik draag nog steeds zw broeken.. dus een flubberbuikje ik zou me niet zo druk maken.
 
Terug
Bovenaan