Haaruitval

Hahaha! Met bossen tegelijk! Mijn kussen en matras liggen er vol mee....doucheputje, wasbak, in de luier van mijn kleine meid....
Een troost: het gaat weer over!

Hier ook. Overal vind ik ze en als je je haar gewassen hebt, lijkt het of je niks meer over houdt. Argh! Hoe lang duurt dit? En dan heeft Roosmarijn ook nog uitgevonden dat het leuk is om mamma's haren vast te pakken. Why?

Liefs,

Herkenbaar ja... Bossen ja, gelukkig heb ik volgens mij het ergste wel gehad. Ook wel een voordeel: doordat het niet meer zo'n megabos is valt het stukken mooier nu.
Wel gek, na de geboorte van Tijn heb ik dit niet gehad, dus heb volgens mij dubbel verloren nu ...

groetjes Natasja

Ik vroeg me al af wanneer het zou beginnen daar een collega mij dit had gezegd. Nou, sinds een week of 2 verlies ik ook mijn haar met de bosjes tegelijk. Ik heb mijn man al gevraagd of ie ook van me houdt als ik kaal ben...haha! Zijn antwoord was dat het me vast mooi zou staan, beter dan sinead o'connor...hihi!
Ik vind overal haar: enorm veel in mijn borstel, daarna nog als ik over mijn haar wrijf, op Anouk, op de grond, met name de badkamer... Zelfs op een foto ligt een haar van mij over Anouk. Iedereen die de foto ziet, wrijft erover...!!! Das wel grappig om te zien!

dames,

kunnen we er ook wat tegen doen of is dat niet mogelijk??? onder de douche moet ik soms zelfs wel eens een traantje wegpikken omdat ik zoveel haar verlies!!! had altijd prachtig dik haar maar is nu niet veel meer van over...

groetjes non

Terug
Bovenaan