haaruitval?

Hoi meiden,

ik heb heel even een vraagje, als je de verhalen mag geloven zou je tijdens je zwangerschap meer en voller haar moeten krijgen.
ik ben nu 14 weken zwanger en heb juist last van haaruitval. Tijdens het haar wassen zitten mijn handen vol als ik door mijn haar gaat.
Ook in de badkamer vind ik veel meer haren van mezelf.

heeft iemand dit ook gehad?
en moet ik me zorgen maken??

liefs
nicole
 
Hey,

Ik heb het ook, niet zo als jij het beschrijft maar ik vind regelmatig mijn blonde lange lokken op mijn kleding. T zal er dus wel bij horen.

Liefs Tamjo
 
Hoi,

Bij mijn zoontjes had ik ook totaal geen haaruitval, ik zit nu weer in week 12 en heb er nog steeds veel last van.
Kan heel erg verschillen dat weet ik wel en is nu ook wel duidelijk,,haha

Gr MJ
 
Hoi,

ook hier een "groot" probleem. De badkamer ligt elke ochtend weer vol met mijn donkere haren. Tijdens mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik er geen last van gehad (jongen en meisje). Ben wel benieuwd waar het aan ligt?

Groetjes Danielle
 
Hoi,

Hier nog eentje met haaruitval!!! Ook mijn badkamervloer ligt steeds vol en haren wassen is een drama! Gelukkig heb ik een flinke volle bos van mezelf, dus kan best wat haren missen, maar vind het erg irritant en het schijnt inderdaad "niet te horen".

Gr ingrid
 
ik heb gelukkig ook een volle bos, al merk ik nu wel een beetje verschil, dus heb het ff gegoogled, omdat ik toch niet de enige ben.

dit kwam ik tegen:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/40587-haaruitval-tijdens-en-na-de-zwangerschap-wat-te-doen.html

je moet het ff kopieren en in de http balk zetten, maar het schijnt normaal te zijn tijdens de zwangerschap zolang het niet te extreem is.

ik hou het voor mezelf wel ff in de gaten, vind ik het te erg worden, bel ik toch de vk.
 
Hoi Nicole,

Hier is het ook heel erg met de haaruitval. Ik had er al erg last van door de hormoonkuren, maar is inmiddels nog erger geworden en helaas heb ik dus niet een grote haardos. Vrijdag naar de kapper geweest voor afspraak voor proef en bruidskapsel en ze gaat een haarstukje bestellen omdat ik nu zulk dun haar heb gekregen. Hoop dat het snel stopt want anders heb ik tegen maart helemaal geen haar meer. Vanochtend zei mijn zus dat ze wat kale plekken zag. (Die heeft dus wel een mooie dikke bos met krullen GRRRR) Schijnt na de bevalling nog wat erger te worden en daarna krijg je blijkbaar meer en voller haar terug.

 
Terug
Bovenaan