Haaruitval

Ik heb nu sinds 1,5maand last van haaruitval, nu weet ik dat het komt door het ontzwangeren, maar het is het niet normaal.

Ik draag mijn haar al die tijd in een staart of een knot en nog vind ik overal haar en douchen is al helemaal een drama.
Ik ga maandag naar de kapper en ga het flink kort knippen, want hier wordt ik echt gek van!

Oooh wat erg......overal haren vinden en dat ze uitvallen tjee.
Daar heb ik gelukkig geen last van maar wel al van GRIJZE haren..............ja echt en gewoon in het zicht!
En dat op mijn 27ste....ik heb ze dus gister geverfd.
Ben benieuwd wat de kapper ervan maakt.....

hier is het ook zo erg hoor.. ethan grijpt nu regelmatig mijn haren vast en hij haalt dan gewoon behoorlijk wat haar er uit..

maar ook als ik me haren borstel komen het ladingen haren vrij..

Ja hier ook hoor sinds een week of 2..... vitamine B12 helpt!! Ik heb dit na de zwangerschap van Margo ook gehad en toen heb ik die vitaminen gebruikt. Je bent nog altijd wel 'in de rui' maar minder heftig als daarvoor......
@secretmom die grijze haren zitten er bij mij al sind mijn 24e..... gewoon lekker verfje erover... na een week heb je prachtige highlights en ze lijken nog natuurlijk ook ;-) (de grijze haren verliezen nl sneller hun verfje, ik krijg altijd van mensen de vraag welke kleuren ik gebruik voor mijn highlights omdat ze er zo mooi uitzien hahaha)

moet eerlijk zeggen dat ik er weinig last van heb. mijn haar valt niet meer uit dan anders.... maar ze zeggen toch ook dat je tijdens je zwangerschap geen haar verliest en daarna dus alles wat je had moeten verliezen? het lijkt altijd erger dan het is. er groeien namelijk ook elke dag nieuwe haren aan.

Tijdens de zwangerschap verloor ik trouwens wel zoals normaal mijn haar....

niet over inzitten hoor....

Terug
Bovenaan