haaruitval?

ik las nu voor de zoveelste keer dat iemand last heeft van haaruitval.
ik heb er helemaal geen last van. en ook niet gehad.
zou dat nog komen?
of zijn er meer mensen die het niet hebben?

hoorde van mijn kapster wel dat mijn haren zelf weer dunner zijn geworden. en minder vettig door de hormonen. maar geen haaruitval. merkte zij ook.

vriendin van me is echt veel haar verloren en de kale plekken kun je zien bij der, echt zielig!

Ik heb nog steeds veel uitval maar kaal ben ik niet hoor! Ik heb donker haar en een wit bad. Als ik klaar ben met afdrogen lijkt het wel of een bouvier zich heeft staan uitschudden hahahaha! Heb het bij Margo ook gehad dus ik ben niet zo bang.... denk nog een weekje of 3, dan is het wel klaar.....

Ik dacht ook dat ik de dans zou ontspringen.... Tot van t weekend. Toen lag de douche ook vol met haren, nu nog steeds veel haaruitval. Hier ook nogal dik haar dus ben niet bang voor kaalheid.
Toevallig van de week naar de kapper geweest en ze zij dat t lang niet zo droog is als een half jaar geleden.
Bij de een schijnt t juist heel vet te zijn tijdens de zwangerschap en bij de ander juist heel droog.

Hier ook veel haaruitval!!
Heb nog nooit gehoord dat iemand er kale plekken van kreeg, je verliest meestal meer haar omdat ze in je zwangerschap blijven zitten!

Terug
Bovenaan