haaruitval

Nadat mijn zoontje 3 maand was. Kreeg ik behoorlijk last van haaruitval. Hij is nu 5 maandjes maar ik heb het nog steeds niet zo erg meer als in het begin maar ik zou bijna kaal worden zoveel valt er uit haha. Voonamelijk als ik mijn haar was en kam. Nou jah dat is elke dag natuurlijk.
Wie kent dit nog meer?

Liefs

hallo,

bij mij precies het zelfde,
vanaf dat hij 3 maanden was , heb ik alleen maar last van haar uitval,
wanneer ik het kam denk ik ohh er zit geen haar meer op me hoofd.
Ik weet niet of je ook borst voeding geeft.
maar ik denk dat het daar door komt door de hormonen.
maar dat weet ik natuurlijk niet zeker..

Hoi,

Hier ook het zelfde, weet niet precies vanaf wanneer...
En ik heb al zo weinig haar ;)

Het schijnt dat je tijdens de zwangerschap minder haar verliest, en dit na de bevalling op een gegevenmoment toch uit gaat vallen...
Idd op basis van hormonen volgens mij.

Ik heb vanaf het begin al meteen flesvoeding gegeven. Wist wel dat je inderdaad haar uitval zou gaan krijgen omdat je tijdens je zwangerschap minder verliest. Maar dat het nu zoveel zou zijn pff. Nou jah hoort erbij blijkbaar haha hopelijk stopt het snel.

Hoi,

ik heb hier ook last van. Begon bij mij ook ongeveer na 3 maanden en nog komen er bossen tegelijk uit. Quinn is nu 5 maanden dus ik hoop dat het snel over gaat want ik ben ook altijd bang dat ik geen haren meer over hou. Maar ze zeggen altijd dat je 9 maanden zwanger bent en dus ook 9 maanden moet ontzwangeren dus ga er vanuit dat het dan wel stopt:)

Hier ook een flink uitgedunde bos....hopelijk stopt het nu wel snel... ben ook bang dat ik kale plekken krijg anders...
Ik geef geen borstvoeding, bij mijn dochter ook niet... maar heb nu veel meer haaruitval dan toen. GRRR!

Hoi,

Hier ook flink haaruitval vanaf dat mijn dochter 3 maanden was. Nu is ze 5 en halve maand en het valt nog steeds uit. het is al wel minder. Word er gek van.

Ik vind ze door heel het huis haha. zit zelf ook telkens onder. heb altijd al dun haar maar nu helemaal. hoop dat het snel ophoud. Ik begreep van de kapper dat veel vitamine c helpt tegen de haar uitval. Maar het hoord er gewoon bij.

succes allemaal.

lliefs Renske

hey hey

nou ik heb der ook heel erg veel last van hoor!!
ik had altijd wel een flinke bos haar en tijdens mijn zwangerschap werd die alleen maar dikker.
maar zelfs ik merk nu dat mijn haar dunner is geworden.
ben nu ook met vichy tegen haaruitval aan het wassen.
ik heb wel het id dat het helpt moet ik zeggen.
gelukkig zie je het bij mij niet zo dat het haar dunner word omdat ik een dikke bos krullen heb maar sjeej ik voel het wel degelijk!!!

had het bij mijn vorige zwangerschappen ook endat ging idd gewoon weer over alleen het kan even duren.
idd 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren!!
heel erg fijn NOT!! hahaha

liefs Shirl.

Terug
Bovenaan