haaruitval

Ik word er gek van! Heb dadelijk geen haren meer over als dat zo door gaat. Hebben jullie er ook zo last van?
Heb al twee keer de douche kunnen ontstoppen vanwege de haren.

Praat me er niet van!! Heb er ENORM last van! Vind ze echt overal terug.. Helaas ook in de luier van de oudste. Op de een of andere manier vind ze haren lekker, al vanaf dat ze ze kan pakken.. Voor haar is het nu dus paradijs! Haha. Gelukkig kan ik ze er meestal nog wel uit plukken voordat ze ingeslikt zijn. Maargoed, haaruitval, DRAMA! Gelukkig weet ik ook dat het allemaal goed komt.. Dus dames! Koppie op, een keer stopt t! :)

Hallo ik heb er ook erge last van.
Ik heb eens op google gekeken en ben op deze site gekomen
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/40587-haaruitval-tijdens-en-na-de-zwangerschap-wat-te-doen.html

dit zou vrij normaal zijn door de hormonen na de zwangerschap. En kan maanden aanhouden.. Er staan ook par tip erbij met eten en noem maar op..

Ik had ook heel erg veel haaruitval, met donkere kleding is het echt geen gezicht (blonde haren)!!! Gelukkig is het nu toch al wel een stuk minder aan het worden. Het schijnt er idd bij te horen en gaat ook weer vanzelf over. Gelukkig heb ik wel veel haar, dus geen last van kale plekken of heel dun haar :)

Terug
Bovenaan