Haaruitval.

Hebben jullie ook zo'n last van haaruitval?
Vooral als ik mijn haar net gewassen heb is het heel erg.
Ik heb heeel lang haar dus dan lijkt het ook gelijk heel erg, heb het idee dat ik geen haren over hou!

Tot wanneer hebben jullie daar last van gehad?

Liefs Daan

Ik heb er al een week of 4 last van. aar het wordt nu minder (weer normaal). Heb echter ook maanden amper haaruitval gehad. Al het extra haar verdwijnt dus weer.

Ik heb er ook verschrikkelijk last van! Niet normaal!
Elke dag kan ik de badkamer weer stofzuigen nadat ik mijn haar gefohnt heb. Blijkt toch heel normaal te zijn. Gaat vast weer over. Je hebt er ook tabletjes voor? Priorin heet het geloof ik. Iemand daar ervaring mee?

Lfs Esther

Nou dit is echt toevallig, zat gisteren te denken om een topic te openen, word er helemaal gek van!

Had voor de bevalling al wel haaruitval (heb expres een donkere vloer beneden :)) tijdens de zwangerschap helemaal niet en dat vond ik wel heel fijn. Blijkt dat je het dan vaak juist niet hebt omdat je hoofd de haren vast houdt die er eigenlijk normaal uit gaan. Daarom lijkt het ook extra erg nu.
Ik heb tijdens het wassen ook plukken haar in mijn handen, niet normaal.
Heel het huis ligt vol, kan wel 3 x per dag stofzuigen, we hebben een witte trap dus die donkere haren zie je dan meteen, zo irritant!

Maar ik was dus ook benieuwd of er middeltjes voor zijn, hoor wel dat het normaal is inderdaad maar niet of er iets tegen te doen is.

Liefs Kim

Verschrikkelijk! Ik heb er ook erg last van. Tijdens de zwangerschap geen last van haaruitval. Dit dus nu dubbel zoveel.
Mijn collega gaf de tip om klitwortel (of zo iets) te gebruiken. Dat smeer je op je hoofdhuid.
Dit kan je bij de kruidvat kopen voor een paar euro.

Ik heb er zelf niet geprobeerd, omdat ik een gevoelige hoofdhuid heb. Ik wil er niet zomaar wat opsmeren. Dan maar overal haar. De katten gaan nu ook verharen. Das nog erger.... :(

xxx

Ik ben dus niet de enige, hopen dat het snel weer stopt!

@Marina, dat wordt dus nog leuk bij jou zaterdag al die verharende mama's, we mogen allemaal wel een badmuts opzetten:)

Hier ook last van heel erg
dacht dat ik de enige was
ik mag elke x als ik me heb gedoucht de haren dan gaan oppakken anders is het putje verstopt mett mijn lange haar....

Terug
Bovenaan