Haaruitval

Hoi meiden,

Sinds isa 10wkn is heb ik ineens haaruitval gekregen. Ik dacht eerst.dat t kwam omdat ik geatopt was met de bv maar ik heb er nu nog ayeeds last van (ik weet niet of t nou ook wrger word)... Kent iemand dit en is er iets tegeb te doen?

X kim

Hoi,

Dit is normaal. Tijdens de zwangerschap wordt onder invloed van hormonen meer en dikker haar aangemaakt na je zwangerschap verlies je deze weer. meestal gebeurd dat ong. 3 maanden na de bevalling.

heeft met de zwangerschap te maken tijdens je zwangerschap hou je je haren vast die je normaal verliest maar na dat je bevallen bent gaan die haren er als nog uit dus je verliest nu 9 maanden aan haar om het zo maar te zeggen ik heb wel eens gehoordt dat vitamine b12 moet helpen maar dat weet ik niet zeker zou je eens op google kunnen kijken ik heb er zelf nu ook veel last van maar wordt van zelf minder

jaaa hier nog 1!!!! nou heb ik sowieso al een mega dikke bos haar, tijdens de zwangerschap werd het nog erger en sinds een week (rayen is 3 maanden nu) heb ik ook last van haaruitval. heeft inderdaad met hormonen te maken, komt wel weer goed dus. word er alleen gestoord van dat ik overal m'n eigen haar tegen kom en dus veel moet stofzuigen.....

Aaahhhh, herkenning! Het is echt absurd zo hard als het gaat. Denk er sterk over om mijn haar af te knippen tot wat ik eerder had. Tijdens de zwangerschap stond het een stuk mooier met dat dikke haar...... Maar ach, t hoort erbij.

Terug
Bovenaan