haarverlies

Hoi, even een vraagje. Toen ik vanmorgen het beddegoed van Amy's bedje afhaalde zag ik op haar hoofdeind allemaal kleine haartjes liggen, en eigenlijk nog best wel veel ook. Is dit normaal? Ze is nu 3 maanden, zou het kunnen dan ze deze haartjes verliest en weer nieuwe haartjes krijgt?
Groetjes
Audrey
 
Mijn zoontje had bij de geboorte best veel haar. dat is in de eerste maanden allemaal uitgevallen. Hij is nu 5 en een halve maand en nu begint het weer een beetje aan te groeien.
Volgens mij heel normaal, je hoeft je geen zorgen te maken!
 
is heel normaal, ze verliezen het haar van de geboorte en krijgen nieuwe haartjes. Mijn zoontje is nu 6 maanden en er valt nog haar uit, maar hij had dan ook heel veel haar. En zijn nieuwe haar is veel lichter. Niks om je zorgen om te maken.
 
In de eerste 2 a 3 maanden verliezen volgens mij de meeste baby's hun haartjes. Om vervolgens een nieuwe bedekking te krijgen. Mijn zoontje had bij zijn geboorte een ongehoorde bos met zwart haar, prachtig vond ik het! Maar helaas het viel allemaal uit. Wat nu terug komt is blonder, ook heel mooi want hij heeft verder een heel donker uiterlijk.
 
Terug
Bovenaan