haarverlies

Hoi hoi,

Zat net het stukje over zweten te lezen en dat leek me erg vervelend. Zelf heb ik daar gelukkig geen last van, maar wel van haarverlies! Hebben meer hier last van en hoe lang kan dat wel niet duren? Beetje haarverlies vind ik niet erg, maar dit is niet leuk meer. Als ik 's morgens wakker word kan ik de haren van mijn kussen plukken....

Groet,
Jacqueline

Dit is heel normaal. Gedurende je zwangerschap is er geen haar uitgevallen. Gemiddeld verlies je 100 haren per dag en als je zwanger bent maar 10. Waarschijnlijk is je wel opgevallen dat je veel dikkere bos haar had. Al die haren vallen er alsog uit na je zwangerschap. Wanneer dit gebeurd is bij iedereen verschillend, afhankelijk van cyclus waarin je haar zit. Niets om je zorgen over te maken, maar het kunnen inderdaad hele bossen zijn. Ik zal blij zijn als het bij mij gaat gebeuren, want ik heb normaal al veel en dik haar, dus tijdens de zwangerschap was het helemaal erg.
Groetjes,
Josie

vreselijk, ookik heb ontzettend las van haarverlies.
haar genoeg dus dat is het probleem niet maar ik kom ze werkelijk overal tegen. (de hond is er niks tegen.)
ik weet ook niet hoelang zoiets duurt maar ik hoop niet lang meer.

groetjes pally

oooohh ik heb ook zo'n last van haarverlies.
tís met of ik geen haar meer op m'n hoofd over hou!
'T komt er met douchen en haren wassen  gewoon met bossen uit

groetjes kim

Ja balen he! Tis bij mij 2 weken geleden begonnen *zucht*.
Weet het nog goed van de eerste keer.
En ik krijg daarna van dat gekke nieuwe haar een vooral aan de voorkant lijkt het dan net of ik zelf m'n pony heb proberen te knippen. Allemaal van die plukken die eruit steken. Geen gezicht!

Idem dito met een sterretje hier. Ik borstel mijn haar heel lang voor ik onder de douche ga, anders sta ik na het shampo-en met een hele hand vol met losse haren! En het doucheputje zit ook elke keer vol... en ons hele bed vol met haar...
Zucht. Gelukkig groeit er ook wel wat bij :)

Barbara
Mirne is nu 15 weken

Ik word ook helemaal gek van de haaruitval!!! Ik ben nog erger in de rui dan de hond!!! Vreselijk al die haren overal, het jeukt ontzettend en het is vreselijk smerig!
Nog even maar hoop ik.......

Terug
Bovenaan