Haast geen symptomen

Ik ben nu 6 weken zwanger. Dit klinkt nog heel onwerkelijk. Ook omdat ik nog maar weinig tot geen symtomen/kwaaltjes heb. Ja heb wat gevoeligere borsten en moet wel eens een keer vaker plassen, maar niet misselijk ofzo of extreem vaak plassen. Zou bijna nog een zwangerschapstest doen om het nog eens te checken.. Iemand hier ervaring mee?

Met mijn 1e kindje pas met 8 weken 1 x misselijk. Dat ik smorgens me koffie er weer uitgooide en er toen pas achter kwam dat egt zwanger was. Ook alleen beetje gevoeliger borsten ma niet dat ik zoiets had van he ben zwanger. En ja ik heb ook zeker bizar veel testen gekocht en gedaan inclusief de dure. En hij is inmiddels 2. Geniet ervan. Kan met de dag omslaan.

Ik heb bij mijn 1e zwangerschap ook geen kwaaltje gehad.. Op vermoeidheid na.. En een gezonde dochter van inmiddels 1.5 jaar rondlopen dus niks geks. Zolang je geen bloedingen hebt is het vaak goed. Inmiddels 8 weken zwanger van ons 2e wondertje. En de kwaaltjes killen me. Ziek zwak en misselijk, je hoeft maar naar me borsten te kijken en ze doen al zeer.. Dus geniet maar van je zwangerschap zonder kwaaltjes.. Het kan dus ook anders ?

Gefeliciteerd! Ik ben nu 12 weken zwanger en ik heb in al die tijd ook alleen heel milde symptomen gehad (af en toe pijnlijke borsten, sneller moe, meer afscheiding). Elke week verandert het ook een beetje. Ik dacht ook rond 6 weken 'maar ik voel niks?', maar we hebben toch een hele mooie termijnecho mogen zien afgelopen week. :) Sommige mensen hebben geen tot weinig symptomen en anderen meer. Hoef je je geen zorgen over te maken!

Zwangerschap van mijn dochter, tot de laatste dag ziek zwak en misselijk geweest. Nu 7 weken zwanger, helemaal nergens last van. Niet eens gevoelige borsten of wat dan ook.. dat ik soms ook in de stress schiet? maar probeer er toch van te genieten! Het is een zegen om dit mee te mogen maken, dus probeer van elke dag te genieten!

Jup heel herkenbaar. Ik ben nu 17+5 en heb nooit geen klachten gehad. Alleen een klein beetje gevoelige borsten wat ook al snel wegging. Borsten worden ook niet groter zoals bij velen ? dus, don’t worry, het kan gewoon ?

Ja heel herkenbaar. Op een beetje vermoeidheid na heb ik tot nu toe bijna geen kwaaltjes gehad. Ja gevoelige borsten soms. Ben nu 26 weken :)

Terug
Bovenaan