Haast!?!

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal

Dit is mijn eerste forum-actie, dus ik moet er even inkomen.
Als ik jullie verhalen lees, dan maakt dat best veel bij me los. Mijn man en ik zijn nu 9 maanden bezig en het wil steeds niet lukken. We hadden geen haast, maar sinds een week weten we dat mijn schoonvader longkanker heeft met uitzaaiingen. Het is een agressieve vorm, dus met elke uitslag lijkt het russisch roulette groter te worden. Vandaag begint hij met de eerste chemo.
Sinds wij dit weten is zwanger worden nog belangrijker! Wij zouden zo graag willen dat hij de geboorte nog mee mag maken... Maar ja, we moeten eerst maar zwanger zien te worden. De ovulatietest vanmorgen lichtte licht op, dus het zit er aan te komen. Ik denk dat we straks in het ziekenhuis maar de wc in moeten glippen.

god wat moeilijk zeg, ik begrijp inderdaad dat je er haast bij hebt.
maarook dat je er eigenlijk niet op zit te wachten om om de dag te gaan klussen, vooral voor je man/vriend niet
heel veel succes en sterkte, en onthoud goed, je kunt hier alles kwijt, en iedereen is er voor iedereen, want we zitten immers in hetzelfde schuitje, en dat is klussen en afwachten
kus en knuffel

Zo, wat gaat dat snel hier! Fijn, zo'n snelle reactie.
Ach, het is heel dubbel. Inderdaad minder zin, maar het idee van 'klussen' in de wc van het ziekenhuis, heeft ook wel wat. Mijn man en ik konden er net best om lachen.
We gaan ook niet heel ons leven zwaar maken en in de wacht zetten!
Gewoon nog een test in mijn kontzak stoppen en straks het beste moment afwachten!

nou heel veel succes, en hopen dat het allemaal goed gaat komen.
en sterkte

Jeetje, wat een vreselijke situatie. Allereerst sterkte gewenst in deze verdrietige tijden. Helaas, en dat weten jullie ook natuurlijk, valt zwangerschap niet af te dwingen. Kennisje van me had dit ook. haar schoonmoeder bleek ook doodziek en ook zij wilde voor die tijd een (eerste) kleinkind op de wereld zetten. Voor hun was dit niet weggelegd. Ze was reeds overleden toen ze zwanger raakte. Het meisje dat uit deze zwangerschap is geboren draagt nu de naam van haar overleden oma. Vond dat zo'n ontzettend mooi gebaar. Heel warm om op die manier een overleden dierbare te eren.
Ik hoop dat de chemo's aanslaan en dat jullie als complete familie een zwangerschap en na 9 maanden een gezond kindje mogen verwelkomen
sterkte!
liefs, Annette

Tjonge meid, wat een druk word er zo evengoed op jullie gelegd
Het zou natuurlijk fantastische zijn als je nu zwanger raakt.
Maar probeer ook te genieten van het vrijen en probeer en niet te veel druk op te leggen, vaak werkt dat averechts. Helaas.
Veel sterkte ook van mij toegewenst in de zware tijd.
Hoop dat je snel zwanger bent, zal voor je
Groeten van Miena!

Jee meis,
Wat een druk en idd je kunt het niet afdwingen.....
Houd het klussen leuk iig en wij zullen hier allemaal voor jullie duimen hoor.
Greetz

Jeetje dat is een rottige situatie ja...
Maar helaas kan je het niet versnellen...
En van druk zeggen ze dat het nog minder snel kan gaan...
Nou ik wens je ook heel veel sterkte met alles.
Wij gaan in ieder geval ook hard voor jou duimen!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan