haast....

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ik heb het idee dat bijna iedereen er vanuit gaat dat de baby er met 40 weken MOET zijn.
Ik lees dingen over inleiden, over dat mensen 38 weken zijn en t al verwachten dat t een dezer dagen komt enz.

Zo kan t wachten erg lang gaan duren hoor!

40 weken is normaal, daarvoor hoef je geen last van harde buiken enz te hebben gehad.
Maar ook na die 40 weken kan t nog spontaan op hang komen en is het kind nog steeds "op tijd" geboren.

Natuurlijk ben ik ook aan het wachten maar ik ga er ook vanuit dat t later dan mijn uitgerekende datum kan komen.

Nog even volhouden !!!

Haha! Je hebt helemaal gelijk. Ik doe het ook "fout" hoor... de dag dat ik 37 weken was had ik helemaal een dip... zo van.... en nu gebeurd er dus niks.

Zo langzaam aan wen ik wel aan het idee dat het nog even kan duren....maar toch.... Stiekem hoop ik elke nacht dat het gaat beginnen. Ik heb nog nergens last van hoor...geen voorweeën of voelbare harde buiken, maar toch...  

Voor mijn gevoel ben ik er gewoon helemaal klaar voor...

Laat die baby maar komen!!

Groetjes, Mirjam (38+2 nog maar haha)

Volgens mij weten we allemaal dat het kindje tussen de 37 weken en 42 weken gaat komen, maar hopen we allemaal meer rond de 37 dan later. Op zich is dit heel logisch, veel mensen hier zijn het zat en vervelen zich en ik persoonlijk wil die kleine dame nu wel eens ontmoeten. Dus blijf ik hopen dat ze toch eerder zichzelf aan gaat kondigen.
36 weken en 3 dagen

Tja, ook ik ben me er écht van bewust dat t langer kan duren, maar je hoopt gewoon dat t iets eerder komt. Vooral na zo'n nacht als vannacht, met veel voorweeën enzo.
Maar aan de andere kant vind ik t nog steeds een beetje eng dat t al zou kunnen komen en mag t dus nog wel even blijven zitten.
Zit er ook niet echt op 'te wachten', ben de hele dag lekker bezig en ga gewoon de deur uit enz. Maar wel logisch toch dat je in je in je achterhoofd er steeds aan denkt?
Je hebt dus helemaal gelijk, maar ja...

grts, daantje 37+1

hoi meiden
9 jaar geleden bijna 10 j ben ik bevqallen met 43wk pfff
hoop niet dat dat weer gebeurt
gr maaike

over bemoedigend gesproken...en bedankt :)
Nu laten ze je toch niet zooo lang doorlopen heh.
Wel over de 42 weken maar niet helemaal tot 43 geloof ik.

Ik hoop inderdaad dat je dat niet nog een keer gebeurt.
Hoe groot was je kindje toen?

quote: maaikeh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-08-2007 15:11:33'));

hoi meiden
9 jaar geleden bijna 10 j ben ik bevqallen met 43wk pfff
hoop niet dat dat weer gebeurt
gr maaike

hoi
ik dacht toen ook 40wk
maar dan is die 3wk duren dan erg lang maja er is er nog nooit 1 blijven zitten haha
mijn zoon woog toen 8halve pont veel dus hahaha
groetjes maaike

het is ook allemaal zo spannend, en ja geduld is een schone zaak. maar niet altijd even makkelijk om te hebben.

me zoontje werd precies op de uitgerekende datum geboren. maar aangezien mijn zus en moeder te vroeg zijn bevallen van beide kids. werd rekening gehouden met een vroeggeboorte. maar toen had ik een voor gevoel dat de kleine zou blijven zitten.

nu gingen we ervan uit dat het een "gewone" zwangerschap werd en ik waarschijnlijk niet naar mijn familie zou aarden dus een vroeggeboorte   niet zo'n vaart zou lopen. en nou begon de kleine met 24 weken te spoken. en hebben we dus weken in angst gezeten dat de kleine veel te vroeg zou komen. ( mijn eigen gevoel zei dat het een augustuskindje zou worden, maar ja dan moet ik ook nog opschieten hihi) en dan ga je je erop instellen. want de vk en de gyn. gingen er niet vanuit dta ik 37 weken ging halen.

en op zich weet ik dat het nu iedermoment kan gebeuren en je gewoon moet denken met iedere dag wat voorbij gaat zonder beeb zit je weer een dag dichter bij je bevalling.

maar na al dat gerommel wil ik die kleine dondersteen wel ontmoeten.maar die kleinetjes laten zich toch niet dwingen helaas

iedereen succes met de laatste loodjes
groetjes Dees
36,6wk

Terug
Bovenaan