haat-liefde verhouding

met m&m's!!!!!!!!

ik kreeg een m&m's verslaving tijdens m'n zwangerschap, en ik ben er nog steeds niet vanaf. ik kan gewoon niet van die dingen afblijven en ik word er knettergek van!! steeds denk ik, dit is de laatste keer geweest dat ik ze heb gekocht, en toch flik ik het steeds weer. ze schreeuwen gewoon naar me vanuit het vak en mijn hand leid zijn eigen leven. bah, ik ben er helemaal klaar mee!! of nee, eigenlijk niet. gelukkig is dit bakje bijna leeg en ben ik weer een halve kilo zwaarder, ppppfff. zo, dit moest ik even kwijt

groetjes, een m&m's junk

oww chocola en paprikachips, ik ken het.. En ik wil ook steeds geen cola meer drinken, maar dan roept er ook steeds een stemmetje: drink mij, drink mij! Ik kon bij mijn meiden ook niet van de M&Ms afblijven, ze zijn gewoon té lekker..... Ik dacht: laat ik mijn man maar de boodschappen doen, anders ligt er zo weer chocola in mijn karretje, maar dan vergeet hij weer de helft mee te nemen waardoor ik alsnog naar de Appie moet.. en de verleiding weer roept... en roept...

Hier ook chocola, cola en paprikachips. Maar die tik had ik ook al als puber als ik ongesteld moest worden hahahaha. Hij blijft nu alleen wel erg lang hangen.

drop kilo's drop tijdens mijn zwangerschap en nu ook nog. maakt niet uit wat eet zelfs zonder blikken en blozen dubbel zoute drop. komen we er ooit vanaf.

Hahaha! Wat kan dat vervelend zijn he! Ik merk ook dat nu ik veel thuis ben, veel meer ga snoepen dan voorheen. Hopelijk gaat dit weer beter als ik straks aan het werk ben. (minder verleiding)

ik heb ook nog wat kg die er niet af te krijgen zijn. Maar wat wilje werd ook een freak naar alles wat zoet was.. helaas daar gaat mijn lijntje.. Mahja ben toch al getrouwd en hebben een kind hahaha :-D waar is dat bakkie m&m's? :-D

Terug
Bovenaan