Haat wachten

A

Anoniem

Guest
Hey meiden

Ik ben nu 7 dagen overtijd en na 3 dagen overtijd een test gedaan maar die was negatief! Dit is de eerste echte ronde ben wel al 3 maanden gestopt eerste ongi was na 28 dagen en de tweede 37 dagen,.. Nu dus 35 voel me naar mijn idee niet anders al zou ik het wel willen,.. Zaterdag ga ik trouwen en ben zo bang da ik het dan juist ga worden,.. Als ik het nog niet ga worden zal ik dan wachten tot zondag en dan opnieuw testen??? Zelf denk ik van niet voel me niet anders alleen wel veel witte afscheiding,. Maar ook nog niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden,.. Spannend x

Spannend... Wij willen tot na het weekend wachten met testen, maar weet niet of dat lukt... Me maag is wel een beetje van streek en zondag was ik aardig misselijk.. Ik boer ook steeds me eten en drinken op maar hou het gelukkig allemaal wel binnen. Alvast een hele prettige dag zaterdag..

liefs

spannend meid!!
en alvast een gefeliciteerd met jullie huwelijk!! je krijgt er super mooi weer bij als we het moeten geloven!
liefs

Dank je wel! Als het weer zo blijft kan onze dag niet meer stuk denk ik! Nog steeds niet ongesteld en ben echt bang dat ik de pechvogel ben dat ik het vrijdag of zaterdag ga worden,.. Het liefst niet dat zou het mooiste huwelijks cadeau zijn maar ja ben ook realistische en dit was pas de 1e ronde dus kleine kans,..

Ik hoop voor je dat je zwanger bent natuurlijk, maar tis pas de eerste ronde voor jullie.. en ontpillen kan een half jaar tot jaar duren voordat het helemaal weg is...
En ja wachten,, das moeilijk! Wij zitte in ronde 12, maar 't blijft rot

Alvast een heeeeele mooie dag! Geniet ervan!!!

Ik a ook nergens vanuit wat je zegt is pas de eerste ronde dus kleine kans,.. Wel al 3 maanden gestopt met de pil maar pas sinds deze maand er echt voor gegaan! 1 nadeel dat i het waarschijnlijk vrijdag of zaterdag ga worden maar ja als dat het ergste is zaterdag,... Tot nu toe word het mooi weer :)!

Terug
Bovenaan